Wprowadzenie i rozliczanie pracy zdalnej

Wprowadzenie i rozliczanie pracy zdalnej
Sytuacja w kraju i na świecie zmusiła wielu pracodawców do wprowadzenia radykalnych zmian w funkcjonowaniu swoich przedsiębiorstw. Podejmowane działania wynikają wprost z przepisów tzw. specustawy, która określa zasady i tryb zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19. Jednym z takich rozwiązań jest praca zdalna.
Szczegóły dotyczące zmian w prawie pracy oraz nowe rozwiązania pomocowe zostaną omówione podczas szkoleń on-line organizowanych przez lokalne oddziały SEKA S.A.
Zaufaj naszemu doświadczeniu skontaktuj się z nami już dzisiajNAPISZ DO NAS TERAZ NA: szkolenia@seka.pl
Zgodnie z art. 3 specustawy pracodawca w celu przeciwdziałania COVID-19 „może polecić pracownikowi wykonywanie, przez czas oznaczony, pracy określonej w umowie o pracę, poza miejscem jej stałego wykonywania (praca zdalna)”.
Co to jest praca zdalna, jak ją zlecać i rozliczać?

Ekonomiczne i prawne warunki do spełnienia – przepisy są bardzo obszerne i skomplikowane.
