VIII Śniadanie Biznesowe - Patronat SEKA S.A.

Patronat_medialny_SEKA_SA_Sniadanie_biznessowe_2

Ósme Śniadanie Biznesowe pod patronatem medialnym SEKA S.A.

SEKA objęła swoim patronatem ósmą edycję Śniadania Biznesowego w G2A Arena odbywającego się 18 lutego w G2A Arena. Tym razem tematem wokół, którego będzie koncentrować się uwaga uczestników będzie Bazie Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami

Śniadania Biznesowe to cykl konferencji, których celem jest stworzenie przestrzeni do merytorycznej dyskusji dla środowiska biznesu. Impreza rozpoczyna się od półgodzinnego śniadania po którym następuje seria prelekcji. Spotkania zamyka sesja networkingowa oraz konsultacje indywidualne.

Ósma edycja

W czasie poprzednich edycji poruszane były różnorakie zagadnienia w tym z zakresu prawa, finansów podatków czy social mediów. Jak już wspomniano tematem najbliższej edycji będzie Baza Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami. Jest problematyka dotykająca bardzo szerokich kręgów środowiska polskiego biznesu. Udział w konferencji to wyjątkowa okazja do pogłębiania swojej wiedzy o prawidłowym prowadzeniu gospodarki odpadami, uzyskiwaniu stosownych pozwoleń i decyzji środowiskowych. To także okazja do bezpośrednich konsultacji z ekspertami.

Prelegentami będą:

Andrzej Kulig – Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego,

Monika Maziarz – Kierownik Oddziału Gospodarki Odpadami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego,

Krzysztof Hornicki – Wiceprezes Zarządu firmy Interseroh, światowego lidera branży gospodarki odpadami i recyklingu

Agenda

07:45 – Rejestracja
08:00 – Śniadanie / Networking poranny
08:30 – I Prelekcja / „Ewidencja odpadów 2020” (Zwolnienia z obowiązku prowadzenia ewidencji odpadów) prow. Krzysztof Hornicki, wiceprezes Interseroh
09:30 – Przerwa kawowa
09:45 – II Prelekcja / „Funkcjonowanie systemu BDO + Sesja pytań i odpowiedzi” / Urząd Marszałkowski: Andrzej Kulig oraz Monika Maziarz
Zagadnienia:

  1. Charakterystyka „nowego” systemu BDO – jaki jest jego cel, czy to dobra zmiana?
  2. Brak dostępności wsparcia online – gdzie szukać pomocy?
  3. Co w przypadku zmiany danych firmy(np. nazwy, adresu)? Jak należy poinformować o tym Urząd?
  4. Perspektywy usprawnienia systemu
  5. Trendy i zamierzenia w polityce regionalnej w gospodarce odpadami
  6.  System BDO – problemy związane z transportem
  7. Magazynowanie odpadów – obowiązek ustanowienia zabezpieczenia roszczeń

10:45 – Networking / Punkt Informacyjny

Zachęcamy do udziału w Śniadaniu Biznesowym odbywającym się 18 lutego 2020, 07:45 (wtorek) w G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowym – Jasionka 953, Rzeszów. Konferencja objęta patronatem medialnym SEKA S.A.

Zapytaj o współpracę w zakresie kompleksowego zapewnienia bezpieczeństwa w Twojej firmie, skontaktuj się teraz z Michałem Sekundą Dyrektorem handlowym SEKA S.A. tel.: 22 517 88 66 | e-mail: michal.sekunda@seka.pl



Zobacz też:
bhp i ppoz seka sa 100x40szkolenia zawodowe seka sa 100x40prawo pracy i ubezpieczen spolecznych seka sa 100x40kursy komputerowe seka sa 100x40pierwsza pomoc seka sa 100x40ochrona srodowiska seka sa 100x40rekrutacje i zatrudnienie seka sa 100x40szkolenia miekkie seka sa 100x40
kursy metodyczne seka sa 100x40srodki ochrony roslin seka sa 100x40rachunkowosc i finanse seka sa 100x40prawo zamowien publicznych seka sa 100x40
Zapraszamy do odwiedzenia: Facebook | LinkedIn | YouTube | Twitter | Google | Magazyn SEKA

Zobacz więcej
Pobierz najnowsze wydanie magazynu SEKA
Zobacz także
Wyszukiwarka szkoleń
Znajdź szkolenie

Nadchodzące szkolenia

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.