INTERWENCJA KRYZYSOWA DLA HR
W sytuacji epidemii i daleko idących zmian w sposobie funkcjonowania zawodowego pracowników pojawiają się niestandardowe potrzeby związane z izolacją, pracą zdalną, zagrożeniem chorobą, a także nawet śmiercią bliskich i kolegów. Przed pracownikami działów HR oraz menadżerami powstają w związku z tym nowe, niestandardowe wyzwania związane z udzielaniem wsparcia współpracownikom w tych trudnych sytuacjach i pomocą w podjęciu adekwatnych działań wobec napotykanych trudności. Podejście stosowane w Interwencji Kryzysowej bardzo dobrze wpisuje się w uzupełnienie roli HR o aspekty pozwalające skutecznie oddziaływać na współpracowników i pomagać im w przezwyciężaniu sytuacji kryzysowych w jakich się znaleźli. Wiedza i umiejętności z zakresu Interwencji Kryzysowej pomagają też we wsparciu menadżerów zgłaszających do HR pojawienie się sytuacji kryzysowych u swoich podwładnych.
ZAPRASZAMY NA WARSZTAT ONLINE prowadzony na żywo, na platformie LiveWebinar.
kiedy: 26.03.2021, 10:00-16:00, jak: ON-LINE, koszt szkolenia: 660 PLN
CELE SZKOLENIA
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników działów HR do pełnienia roli interwenta kryzysowego; dostarczenie wiedzy niezbędnej do właściwego zrozumienia przechodzenia przez sytuacji kryzysowe, strategii radzenia sobie ze stresem i specyficznych potrzeb wynikających z doświadczania sytuacji trudnych.
ADRESACI SZKOLENIA
- Szkolenie skierowane jest do pracowników działów HR, wspierających współpracowników w sytuacjach trudnych i kryzysach wynikających ze zmian związanych z obecną sytuacją i koniecznymi zmianami naszych nawyków i sposobów działania w pracy, a także w sferze osobistej.
KORZYŚCI
- Uczestnicy szkolenia będą przygotowani do prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami przeżywającymi sytuacje trudne.
- Będą posiadali zintegrowaną wiedzę dotyczącą psychologicznych aspektów pomagania w formie Interwencji Kryzysowej.
- Zapoznają się z kluczowymi umiejętnościami interpersonalnymi użytecznymi w pomaganiu.
ZAKRES TEMATYCZNY
- Z czym się mierzymy?
- Rozumienie emocji swoich i innych – rola empatii w pomaganiu;
- Psychologia emocji
- Zakres interwencji, gdzie stawiać granice, dokąd przekierowywać ludzi.
- Czym jest interwencja kryzysowa, różnice z poradą psychologiczną
i psychoterapią; - Rola kontraktu w interwencji;
- Fazy interwencji kryzysowej wg. Hoff;
- Model przystosowania do sytuacji trudnej wg Kerr.
Narzędzia i techniki w ramach interwencji kryzysowej;
- Techniki pomagania – parafraza, klaryfikacja, konstruktywna porada, wzmocnienie – kontakt służący pomaganiu;
- Narzędzia rozumienia i pomagania w interwencji:
-5 kroków Enrighta;
-Komunikacja Dorosły – Dorosły
- Trening umiejętności w odniesieniu do wybranych kwestii i indywidualnych potrzeb uczestników
- Podsumowanie i określenie głównych kwestii do indywidualnej pracy.
PROWADZĄCY
Rafał Zdańkowski
Trener, Coach, Facylitator, Psycholog, Terapeuta.
Wierzy w spójność i równowagę. Wspiera swoich klientów w odnajdywaniu sensu, autentyczności i rozpoczynaniu zmian od siebie. Na szkoleniach i sesjach indywidualnych stwarza uczestnikom przestrzeń do rozwoju, doświadczana i odnajdywania skutecznych i możliwie najprostszych sposobów uzyskania pożądanego efektu.
Jest trenerem od 1994 roku, a metody coachingowe w swojej pracy stosuje praktycznie od samych początków. Specjalizuje się w warsztatach i szkoleniach rozwijających kompetencje liderskie i umiejętności interpersonalne. Prowadzi sesje teamcoachingowe i warsztaty rozwijające efektywność zespołów. Wspiera wdrażanie zmian. Rozwija również swoich klientów w zakresie umiejętności sprzedaży, negocjacji, asertywności i radzenia sobie z konfliktem. Prowadzi warsztaty i sesje indywidualne w zakresie rozwoju osobistego.
Z wykształcenia jest psychologiem. Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Śląskim i podyplomowe Studium Socjoterapii. Posiada Certyfikat MPA Master Value People. Uczestniczył w wielu sesjach warsztatowych i szkoleniowych rozwijających kluczowe kompetencje trenerskie i coachingowe.
Jako trener i coach pracował m.in. dla: ALREC, Bonduelle, Erbud, Monier Polska, KZPP w Krapkowicach obecnie METSA , Lafarge, Makro Cash & Carry, Medicover,, Multiserwis, Lionbridge, Nationale Nederlanaden, Napollo, BZWBK/Santander, PKO BP, ENEA, ANWIL, Polkomtel, SKANSKA, ALLEGRO, BSH, PROMAR, ZDROWIT, DOOSAN, SBB Energy, Energa, Iglotex, WARTA, Orange, Procter&Gamble, ROCHE, EFL Credit Agricole, Opel, TDJ, OKPOL, T-Mobile, PAŻP, ASSECO, RIGIPS, Sygnity, SIG, , Nederman Manufacturing, Nestle Waters Polska, OVITA Nutricia (obecnie NUTRICIA), PKN Orlen, PZU, SVZ Poland, TAURON i wiele innych.
- Wysłanie przez Uczestnika zgłoszenia poprzez kliknięcie ikony „Wyślij zgłoszenie” jest równoznaczne z akceptacją niniejszych warunków uczestnictwa.
- Ostateczne uczestnictwo musi zostać potwierdzone przez Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy lub wpisania uczestnika na listę rezerwową ze względu na ograniczoną liczbę miejsc na szkoleniu.
- Organizatorem szkolenia jest firma SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie (04-386), przy ul. Paca 37 o kapitale zakładowym w wysokości 2.000.000,00 PLN, wpisana do rejestru przedsiębiorców, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000082102.
- Opłata za udział w szkoleniu powinna zostać zaksięgowana na koncie Organizatora najpóźniej 14 dni robocze po zakończeniu szkolenia.
- Uczestnik ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług szkoleniowych bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia. W przypadku doręczenia Organizatorowi pisemnego powiadomienia o rezygnacji ze szkolenia nie później niż 14 dni roboczych przed terminem szkolenia, uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty. W przypadku późniejszych rezygnacji uczestnik zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości:
• 50% jego wartości – w przypadku powiadomienia o rezygnacji doręczonego Organizatorowi na mniej niż 14 dni przed szkoleniem
• 80% jego wartości – w przypadku powiadomienia o rezygnacji doręczonego Organizatorowi na mniej niż 5 dni przed szkoleniem
• 0% – nieobecność zgłoszonego uczestnika zobowiązuje do zapłaty pełnej należności. - Wysokość opłaty za uczestnictwo w szkoleniu została ustalona przez Organizatora i obowiązuje do czasu zmiany jej przez Organizatora.
- Ewentualne zastrzeżenia co do realizowanej usługi szkoleniowej należy zgłaszać na adres Organizatora wskazany w punkcie 3 powyżej, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub odwołania szkolenia (odstąpienia od umowy). W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia a uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia i nie wniósł opłaty za szkolenie wówczas umowa ulega rozwiązaniu bez potrzeby składania dodatkowych oświadczeń woli przez Strony. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia po wniesieniu opłaty przez uczestnika, zaś uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia całość wniesionej kwoty zostanie zwrócona.
Skontaktuj się z nami poprzez:
- e-mail: zdalne.szkolenia@seka.pl
- lub bezpośrednio – 786 813 649
Jeżeli interesuje Cię to szkolenie w wersji zamkniętej lub jesteś zainteresowany współpracą w zakresie realizacji dedykowanych dla Twojej organizacji Skontaktuj się z nami: Alicja Kubowicz, tel. 786 813 649, e-mail alicja.kubowicz@seka.pl