AWANSOWAŁEŚ I CO DALEJ? TRENING KOMPETENCJI DLA NOWYCH MENEDŻERÓW
Awans to wielki sukces ale i duże wyzwanie. Wymaga w krótkim czasie zdobycia nowych umiejętności potrzebnych do zarządzania zespołem. Wyzwaniem awansu wewnętrznego jest zbudowanie autorytetu jako lider wśród dotychczasowych kolegów. Awans zewnętrzny to dodatkowy element dostosowania się do kultury organizacyjnej. Błędy popełnianie przez menedżerów w nowej roli finalnie przekładają się na efektywność oraz ponoszone koszty emocjonalne. Dlatego tak istotne jest już od pierwszego dnia budować swój autorytet jako lidera. Dzięki umiejętnością zdobytym na szkoleniu uczestnicy unikną błędów w nowej roli oraz zdobędą niezbędne kompetencje by być liderem na miarę nowej rzeczywistości, który odnajdzie się w zarządzaniu zespołami zdalnymi, hybrydowymi i stacjonarnymi.
Efektem warsztatów będzie także stworzenie własnej wizji siebie jako menedżera oraz wskazanie dalszych kierunków rozwoju.
ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE PROWADZONE W FORMIE ON-LINE
kiedy: 21.04.2021, 10:00-16:00, jak: ON-LINE, koszt szkolenia: 660 PLN
CELE SZKOLENIA
Celem szkolenia jest poznanie własnego stylu przywództwa, nabycie umiejętności zarządzania zespołem (od komunikacji po motywowanie i delegowanie zadań)
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie skierowane jest dla specjalistów przygotowujący się do awansu, menedżerów z krótkim stażem w nowej roli oraz przedsiębiorców powiększających swoje zespoły.
KORZYŚCI
- Nabycie umiejętności z obszaru zarządzania zespołem
- Zdefiniowanie wizji siebie jako lidera
- Rozwój kompetencji komunikacji menedżerskiej
- Określenie kierunków i zasad działania zespołu
- Budowa autorytetu lidera w pracy zdalnej i hybrydowej
PROGRAM SZKOLENIA
•Menedżer vs. lider
-Koncepcja przywództwa J. C Maxwella w praktyce
-Co to znaczy zarządzać: funkcje zarządzania wg. Fayola i Griffina
-Jak zarządzać skutecznie i efektywnie: inspiracje od P.F. Druckera i S. Coveya
•Od roli specjalisty do roli menedżera i lidera
-Relacje przed awansem i ich wpływ na dalszą współpracę
-Jakie kompetencje rozwijać w roli menedżera i lidera
-Jak zacząć przygodę z zarządzaniem – definiowanie wizji działania
•Podstawy asertywnej komunikacji interpersonalnej
-Zasady NVC jako zasady relacji z zespołem
-Trening techniki podstawowej – komunikat „JA” vs. TY
•Menedżerskie expose – jak komunikować wizję i zasady działania
-Kiedy stosować technikę expose
-Zasady – struktura wystąpienia expose
-Miniwarsztat – expose Uczestników szkolenia
•Udzielanie informacji zwrotnej
-Funkcje feedbacku w zarządzaniu: motywowanie, korygowanie, informowanie
-Zasady udzielania informacji zwrotnej
-Techniki udzielania informacji zwrotnej
-FUO vs. FUKO
-Cel i kontrakt psychologiczny – dobre praktyki feedbacku
-Technika feedforward
•Ja jako lider ? – Autodiagnoza stylu zarządzania
•Podstawy MBO – praktyka efektywnego i skutecznego zarządzania przez cele
-Wyznaczanie celów wg. dr Gail Matthews
-Monitorowanie realizacji celu: zasady definiowania i stosowania KPI
•Delegowanie jako metoda kaskadyzacji celów
-“Twarde” i “miękkie” zasady delegowania
-Zarządzanie sytuacyjne wg. K Blancharda, a skuteczne delegowanie
-Miniwarsztat definiowania procedury rozmowy delegującej osadzonej w realiach zawodowych Uczestników szkolenia
•M&M’s – inspirujący eksperyment szkoleniowy z zakresu motywacji
•Wprowadzenie do współczesnego ujęcia motywacji w zarządzaniu
-Krótki przegląd teorii motywacji – na czym oprzeć swoje działanie
-Motywacja 3.0 wg. D. Pinka
-Burza mózgów: lista praktycznych działań motywujących osadzonych w realiach zawodowych Uczestników szkolenia
•Analiza wyzwań zawodowych Uczestników i trening reagowania
-Przedstawienie przygotowanego wcześniej wg. określonego schematu case study (post-work dla Uczestników)
-Analiza problemu – dyskusja
-Brainstorming: wypracowanie rozwiązania
-Wstępne testowanie rozwiązania (np. symulacja rozmowy kontrolnej)
PROWADZĄCY
Konrad Kuśpit
Konsultant, trener, coach i menedżer – praktyk biznesu.
Ekspert w dziedzinie budowy, reeingeringu i zarządzania działami sprzedaży. Ekspert strategii marketingu przestrzeni handlowej. W obszarze szkoleń specjalizuje się w zakresie przywództwa, zarządzania zespołem, sprzedaży i negocjacji oraz kreatywnego rozwiązywania problemów. Autor unikalnej metodologii budowy proaktywnego, samoorganizującego się i samodoskonalącego zespołu handlowego. Projektuje i wykorzystuje własne, innowacyjne metodyki pracy doradczej i szkoleniowej. Szkoli w języku polskim i angielskim. Prowadzi eventy integracyjne w formule edutainment oraz wykłady i speech’e inspirujące. Niemal 25 lat praktyki zawodowej w bardzo zróżnicowanych organizacjach – od małych firm rodzinnych po korporacje m.in. takie jak: Danone Polska, Master Foods Polska (Mars Inc.), Netia Telekom, Wittchen, Generali i Stella Pack SA. Studiował prawo na UMCS w Lublinie i ukończył zarządzanie na WSPiA w Lublinie. Absolwent szkoły trenerów i szkoły coachów TROP. Przeszedł długą drogę od handlowca, przez stanowiska kierownika i dyrektora regionalnego, do menedżera odpowiedzialnego za cały dział sprzedaży – posiada unikalne 5-ciopoziomowe doświadczenie w zarządzaniu i sprzedaży. Szkolenia i doradztwo prowadzi od 20 lat, ponad 2000 zrealizowanych dni szkoleniowych, powyżej 100 procesów coachingowych i kilkadziesiąt wdrożonych kompletnych strategii biznesowych w organizacjach. Dzięki swojej drodze zawodowej jest szkoleniowcem, który „patrzy szerzej i widzi więcej”. Łączy instynkt zadaniowego, holistycznie postrzegającego organizację menedżera z umiejętnością stosowania nowoczesnych metod i narzędzi zarządzania. Dodatkowo jest trenerem cechującym się subtelnością i empatią charakterystycznymi dla procesowo pracujących szkoleniowców. Dostrzega niuanse, powiązania i zależności w organizacjach powierzonych jego opiece. Dzięki temu projektuje i wdraża rozwiązania, które systemowo i kulturowo wspierają efekty szkoleń oraz pozwalają efektywniej zarządzać samą organizacją.
Jako konsultant i trener realizował projekty m. in. dla:
BIZNES
PZU, Orlen Oil, T Mobile, Samsung, LG Electronics, Bayer, Bioderma, Ferring Pharmaceticals, Veolia, Enea, Innogy, BSH Bosch, Metro Group, Brand Distribution Group, Velvet Care Kimberly Clark, LOTTO Totalizator Sportowy, Poczta Polska, Polskie Koleje Państwowe, PKO BP, PKO Leasing, BOŚ Bank, Sygma Bank, BNP Paribas Cardiff, GE Aviation, Bakalland, Yusen Logistics, TS Logistics, Huennebeck, Ela Container, Grupa RB, Free Now, Pentacomp, Elsta, Elsta Electronics, Verifone, Copy General, The European Van Company, SMC Automotive, TRW, Federal Mogul, Safran, Mitsubishi, Asseco, Emitel, Patpol, Stephen Moore, Radisson, AWIN, Atende, Sygnity S.A., Eobuwie; Polkomtel Cyfrowy Polsat, Comperia, Streamsoft, Eurofins, Stolzle, Grupa Atlas, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych;
ADMINISTRACJA
Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Sprawiedliwości, Ministerstwo Rolnictwa, Ministerstwo Sportu, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Instytut Pamięci Narodowej, Główny Urząd Statystyczny, Główny Urząd Miar, Krajowe Biuro Wyborcze, Straż Graniczna, Najwyższa Izba Kontroli, Centrum Projektów Europejskich, Centrum Unijnych Projektów Transportowych, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Jednostki Samorządu Terytorialnego woj. Lubelskiego, Archiwum Państwowe, Centrum Obsługi Przedsiębiorców w Łodzi, Centrum Pomocy Rodzinie, Kancelaria Senatu;
- Wysłanie przez Uczestnika zgłoszenia poprzez kliknięcie ikony „Wyślij zgłoszenie” jest równoznaczne z akceptacją niniejszych warunków uczestnictwa.
- Ostateczne uczestnictwo musi zostać potwierdzone przez Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy lub wpisania uczestnika na listę rezerwową ze względu na ograniczoną liczbę miejsc na szkoleniu.
- Organizatorem szkolenia jest firma SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie (04-386), przy ul. Paca 37 o kapitale zakładowym w wysokości 2.000.000,00 PLN, wpisana do rejestru przedsiębiorców, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000082102.
- Opłata za udział w szkoleniu powinna zostać zaksięgowana na koncie Organizatora najpóźniej 14 dni robocze po zakończeniu szkolenia.
- Uczestnik ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług szkoleniowych bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia. W przypadku doręczenia Organizatorowi pisemnego powiadomienia o rezygnacji ze szkolenia nie później niż 14 dni roboczych przed terminem szkolenia, uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty. W przypadku późniejszych rezygnacji uczestnik zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości:
• 50% jego wartości – w przypadku powiadomienia o rezygnacji doręczonego Organizatorowi na mniej niż 14 dni przed szkoleniem
• 80% jego wartości – w przypadku powiadomienia o rezygnacji doręczonego Organizatorowi na mniej niż 5 dni przed szkoleniem
• 0% – nieobecność zgłoszonego uczestnika zobowiązuje do zapłaty pełnej należności. - Wysokość opłaty za uczestnictwo w szkoleniu została ustalona przez Organizatora i obowiązuje do czasu zmiany jej przez Organizatora.
- Ewentualne zastrzeżenia co do realizowanej usługi szkoleniowej należy zgłaszać na adres Organizatora wskazany w punkcie 3 powyżej, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub odwołania szkolenia (odstąpienia od umowy). W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia a uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia i nie wniósł opłaty za szkolenie wówczas umowa ulega rozwiązaniu bez potrzeby składania dodatkowych oświadczeń woli przez Strony. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia po wniesieniu opłaty przez uczestnika, zaś uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia całość wniesionej kwoty zostanie zwrócona.
Skontaktuj się z nami poprzez:
- e-mail: zdalne.szkolenia@seka.pl
- lub bezpośrednio – 786 813 649
Jeżeli interesuje Cię to szkolenie w wersji zamkniętej lub jesteś zainteresowany współpracą w zakresie realizacji dedykowanych dla Twojej organizacji Skontaktuj się z nami: Alicja Kubowicz, tel. 786 813 649, e-mail alicja.kubowicz@seka.pl