Szkolenie okresowe bhp dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy i osób wykonujących zadania tej służby

Dowiedz się więcej

Cele szkolenia

Aktualizacja i uzupełnienie wiedzy i umiejętności w szczególności z zakresu:

  1. przepisów prawnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
  2. analizy i oceny zagrożeń oraz metod oceny ryzyka związanego z tymi zagrożeniami,
  3. organizacji i metod kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,

a także pomoc w rozwiązywaniu trudnych problemów z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy.

Adresaci szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy i osób wykonujących zadania tej służby.

Korzyści

Uczestnik szkolenia zapoznaje się:

  1. z nowelizacją przepisów prawa pracy
  2. metodami i technikami prowadzenia szkoleń w zakresie bhp
  3. Aktualizuje wiedze w zakresie najnowszych metod oceny ryzyka zawodowego
  4. Zasady dokumentowania i sprawozdawczości wypadków w miejscu pracy

Szkolenie przeprowadzane jest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy.

Pracownicy służby bhp i osób wykonujących zadania tej służby odbywają je nie rzadziej niż raz na 5 lat.

Zakres tematyczny

  1. wybrane regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, z omówieniem źródeł prawa międzynarodowego (dyrektyw WE, konwencji MOP);
  2. problemy ergonomii w kształtowaniu warunków pracy;
  3. metody identyfikacji, analizy i oceny zagrożeń oraz oceny ryzyka związanego z tymi zagrożeniami;
  4. metody likwidacji lub ograniczenia oddziaływania na pracowników czynników szkodliwych dla zdrowia, uciążliwych i niebezpiecznych występujących w procesach pracy;
  5. nowoczesne rozwiązania techniczno-organizacyjne wpływające na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy;
  6. ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy;
  7. analiza przyczyn wybranych wypadków przy pracy i związana z nimi profilaktyka;
  8. nowoczesne metody pracy służby bhp;
  9. nowoczesne metody szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
  10. zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń (np. pożaru, awarii), w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku;
  11. problemy ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska naturalnego.
Nasi eksperci

Kilkudziesięcioletnia działalność SEKA S.A. na rynku sprawiła, że wykształciliśmy dużą i sprawdzoną grupę specjalistów, którzy stale podnoszą swoje kwalifikacje.

Działamy na terenie całej Polski – mamy 18 oddziałów wojewódzkich i przedstawicieli terenowych, co sprawia, że naszym klientom możemy zapewnić jednolite procedury bez względu strukturę firmy – specjalizujemy się w usługach dla klientów wielooddziałowych. Potwierdzeniem  jakości naszych usług i merytorycznej wiedzy jest certyfikat ISO 9001:2008 oraz certyfikat kompetencji szkoleniowych nadanych przez CIOP-PIB.

Poza szerokim gronem specjalistów możemy się poszczycić współpracą z grupą wybitnych ekspertów w dziedzinie BHP, do której należą m.in.:

Zapytanie ofertowe

Administratorem Twoich danych osobowych jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce prywatności.