Jak skutecznie rozmawiać z dłużnikami przez telefon?
Dla każdej firmy dobre relacje z klientem mają podstawowe znaczenie. Co jednak zrobić jeśli kontrahent staje się z klienta dłużnikiem. Nie zależnie od kwoty niezapłacona „boli”. Można oczywiście nie upominać się o uregulowanie należności, na co często liczy dłużnik, ale jest to zaprzeczenie podstawowej idei biznesu. Pierwszy krok to miękka windykacja czyli rozmowa z dłużnikiem przez telefon.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z skutecznymi technikami, narzędziami i zwrotami, które ułatwiają odzyskanie należności w kontakcie telefonicznym z dłużnikiem. Podniesienie kompetencji w obszarze negocjacji windykacyjnych przy zachowaniu dobrych relacji handlowych z Kontrahentami.
Adresatami szkolenia są wszystkie osoby zaangażowane w rozmowy i negocjacje windykacyjne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, pracowników działów windykacji, telewindykacji, księgowości, monitoringu należności oraz menedżerów odpowiedzialnych za kontakty biznesowe z partnerami handlowymi.
ZAKRES TEMATYCZNY
- Reguły wywierania wpływu.
- Reguły windykacji.
- Styl i strategia w rozmowie windykacyjnej
- Struktura rozmowy i techniki windykacyjne:
– techniki otwarcia i wejścia,
– techniki radzenia sobie z wymówkami,
– techniki zapowiadania sankcji,
– techniki zakończenia rozmowy.
Termin: 25.03.2021 r., 10.00-13.00
Zajęcia poprowadzi trener:
Kamila Kaliszuk – menadżer, trener i coach windykacji z 15-letnim doświadczeniem w branży. Tworzy i koordynuje procesy rekrutacji i szkoleń w Call Center, odpowiada za jakość prowadzonych rozmów i bieżący monitoring procesów. Zajmuje się rozwijaniem kompetencji negocjacyjnych wśród windykatorów CC oraz pracowników terenowych. Współtworzy i wdraża projekty optymalizujące proces windykacji telefonicznej m.in poprzez korzystanie z voice boota. Wspiera również ludzi jako doradca rozwoju osobistego.
Zarejestruj się już dzisiaj!
Zajęcia odbywają się
25.03 – czwartek, godz: 10:00 – 13:00
Skontaktuj się z nami poprzez:
- e-mail: zdalne.szkolenia@seka.pl
- lub bezpośrednio – 786 813 649
lub z naszym oddziałem w Koszalinie
- tel. : 94 721 42 02
- kom: 512 367 300
- e-mail magdalena.joda@seka.pl
Zapytaj o współpracę w zakresie kompleksowego zapewnienia bezpieczeństwa; audytu, szkolenia i nadzoru, skontaktuj się z Michałem Sekundą Dyrektorem handlowym SEKA S.A. tel. 22 517 88 66 e-mail: michal.sekunda@seka.pl
NAJBLIŻSZE SZKOLENIA ZDALNE
Zapraszamy do odwiedzenia: Facebook | LinkedIn | YouTube | Twitter | Google | Magazyn SEKA