Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Polityka prywatności

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

KURS SPECJALISTA DS. KADR I WYNAGRODZEŃ Z KODEM ZAWODU

CELE SZKOLENIA

Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń to stabilny i potrzebny zawód, dający na rynku szerokie możliwości zatrudnienia i rozwoju zawodowego.
Zapraszamy na  kurs z kodem zawodu, umożliwiający zdobycie kompetencji i umiejętności specjalisty ds. kadr i wynagrodzeń, potwierdzonych cenionym na rynku zaświadczeniem o ukończeniu kursu zgodnym ze wzorem MEN i programem zgodnym z wymaganiami związanymi z kodem zawodu określonych
w klasyfikacji zawodów zawartych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014.

Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania zawodów:
– Specjalista ds. kadr, kod zawodu 242307,
– Specjalista ds. wynagrodzeń, kod zawodu 242310,
by móc podjąć pracę w działach kadr i płac.

ADRESACI SZKOLENIA

Kurs skierowany jest zarówno do osób, które już pracują w obszarze kadr i wynagrodzeń, jak i tych, które chcą dopiero wejść na tę ścieżkę zawodową.
Zapraszamy na kurs osoby:
a) mające co najmniej wykształcenie średnie;
b) które chcą się przebranżowić i rozpocząć pracę w zawodzie specjalisty ds. kadr i płac;
c) pracujące już w zawodzie specjalisty ds. kadr i płac, chcące doskonalić swoje kompetencje.

FORMA SZKOLENIA:
• Szkolenie obejmuje łącznie 120 godzin dydaktycznych i 4 godzin dydaktycznych egzaminu.
   Składa się z dwóch modułów: Kadry (56 godzin) i Wynagrodzenia (68 godzin). Każdy moduł zakończony jest egzaminem.
• Szkolenie ma formę praktycznych warsztatów poprzedzonych wykładem.
• Prowadzący, praktycy z długoletnim doświadczeniem pracy w działach kadr i płac, przedstawiają liczne przykłady ze swojego doświadczenia zawodowego, a następnie zapraszają uczestników do samodzielnego rozwiązywania zadań z zakresu kadr i rozliczania wynagrodzeń. Dzięki temu uczestnicy na bieżąco systematyzują i porządkują nowo nabytą wiedzę i przekładają ją na praktykę.
• Szkolenie odbywa się w formule online w czasie rzeczywistym a zajęcia odbywają się albo w trybie weekendowym (piątek, sobota, niedziela) lub w tygodniu (2 lub 3 razy) w godzinach popołudniowych.
EGZAMIN – odbywa się online, ma formę pisemną i trwa 1,5 godz. Składa się z testu jednokrotnego wyboru oraz zadań.

KORZYŚCI

Uczestnicy kursu:
– zapoznają się z aktualnie obowiązującymi przepisami,
– nabędą kompetencje niezbędne do pracy na stanowisku specjalisty ds. kadr i wynagrodzeń,
– zdobędą certyfikat potwierdzający ich kompetencje i otwierający im drzwi do kariery w działach kadr i HR, kadr i płac, biurach rachunkowych, księgowości, przedsiębiorstwach i towarzystwach ubezpieczeniowych.

CERTYFIKACJA
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie ukończenia kursu zgodne ze wzorem MEN, wydane na podstawie § 23 ust.4 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U.2023.2175) oraz po zdanym egzaminie wewnętrznym certyfikat z kodem zawodu.

W RAMACH SZKOLENIA OTRZYMASZ:
• Pakiet niezbędnych materiałów merytorycznych
• Dostęp do szkolenia „RODO w praktyce” oraz „Przeciwdziałanie mobbingowi” w formie e-learningu przez 3 miesiące
• Bezpłatny udział w wybranym szkoleniu z zakresu prawa pracy, kadr lub wynagrodzeń w ciągu 12 miesięcy

ZAKRES TEMATYCZNY

Moduł KADRY (56 godzin dydaktycznych)

1.PODSTAWOWE DEFINICJE I ZASADY PRAWA PRACY
a)Źródła prawa pracy – zewnętrzne i wewnętrzne.
b)Podstawowe pojęcia w prawie pracy.
c)RODO w zatrudnieniu.

2.NAWIĄZANIE STOSUNKU PRACY
a)Nawiązanie stosunku pracy:
• badania lekarskie,
• szkolenia BHP,
• rodzaje umów o pracę i ich forma,
• treść stosunku pracy.
b)Informacja dodatkowa o warunkach zatrudnienia – praktyczne wzory po zmianach w 2023.
c)Dokumentacja pracownicza:
• akta osobowe pracownicze;
• ewidencja czasu pracy – tylko u nas gotowa karta w Excelu;
• ewidencja wynagrodzeń.

3.ROZWIĄZANIE I WYGAŚNIĘCIE UMOWY O PRACĘ
a)Forma i okresy wypowiedzenia umowy o pracę.
b)Uzasadnienie wypowiedzenia stosunku pracy – przykłady w oparciu o wyroki Sądu.
c)Ochrona pracownika przed wypowiedzeniem umowy.
d)Uprawnienia pracownika w razie niezgodnego z prawem wypowiedzenia umowy o pracę.
e)Zwolnienia grupowe.
f)Świadectwo pracy.
g)Okres przechowywania dokumentacji pracowniczej.

4.OBOWIĄZKI STRON STOSUNKU PRACY – ZMIANY W ZATRUDNIENIU
a)Porozumienie i wypowiedzenie zmieniające.
b)Aneksy do umów.
c)Praca zdalna – zmiany 2023 r.
d)Obowiązki pracodawcy i pracownika:
• dyscyplina pracy – w tym kontrola trzeźwości,
• odpowiedzialność pracownicza;
• odpowiedzialność pracodawcy.
e)Nadzór nad przestrzeganiem zasad Kodeksu Pracy – kontrole PIP i ZUS.

5.CZAS PRACY
a)Normy i wymiar czasu pracy.
b)Systemy i rozkłady czasu pracy.
c)Okresy rozliczeniowe.
d)Ewidencja czasu pracy.
e)Praca w porze nocnej.
f)Zasady usprawiedliwiania nieobecności w pracy.
g)Ustalanie godzin nadliczbowych dobowych i średniotygodniowych.

6.URLOPY PRACOWNICZE
a)Urlop wypoczynkowy:
b)Urlopy okolicznościowe – w tym nowe urlopy od 2023 r. wraz ze wzorami wniosków
c)Urlop bezpłatny.
d)Urlop szkoleniowy.
e)Inne dni wolne od pracy.

7.SYSTEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH
a)Zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym:
• ubezpieczenia obowiązkowe,
• dobrowolne.
b)Zasady ustalania i finansowania składek na ubezpieczenia społeczne
c)Zbieg tytułu ubezpieczeń.
d)Świadczenia z ubezpieczenia społecznego:
• wynagrodzenie chorobowe i zasiłek chorobowy,
• zasady ustalania okresu zasiłkowego – okres wyczekiwania.
• świadczenie rehabilitacyjne i zasiłek wyrównawczy.

8.PŁATNIK
a)Formularze zgłoszeniowe ZUS_ZUA, ZUS_ZZA, ZUS_ZIUA, ZUS_ZWA, ZUS_ZCNA.
b)Wyrejestrowanie z ubezpieczeń.
c)Korygowanie i zgłaszanie zmian w ubezpieczeniach.

9.UPRAWNIENIA PRACOWNICZE WYNIKAJĄCE Z RODZICIELSTWA
a)Ochrona stosunku pracy.
b)Prace wzbronione kobietom w ciąży i karmiącym piersią.
c)Urlop macierzyński.
d)Urlop rodzicielski – w tym nowy urlop od 2023 r.
e)Urlop ojcowski.
f)Urlop wychowawczy.
g)Dni wolne na opiekę.

10.UMOWY CYWILNOPRAWNE
a)Umowa zlecenie.
b)Umowa o dzieło.
c)Kontrakt menadżerski
d)Współpraca B2B

11.EGZAMIN MODUŁ KADRY

Moduł WYNAGRODZENIA (68 godzin dydaktycznych)

1.INFORMACJE DOTYCZĄCE SYSTEMÓW PŁACOWYCH
a)Omówienie systemów płacowych w przedsiębiorstwie.
b)Rodzaje list płac i ich elementy składowe.
c)Obowiązujące progi podatkowe w 2024 i ulga podatkowa.
d)Zasady rozliczenia zaliczki na podatek dochodowy pracownika.
e)Rozliczenie pracownika korzystającego z ulgi dla młodych – PIT-0.
f)Składki ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych w liście płac.
g)Fundusz Pracy (FP), Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (FGŚP), Fundusz
Emerytur Pomostowych (FEP).
h)Zbiegi tytułów ubezpieczeń i ich wpływ na rozliczenia związane z obciążeniem ZUS.
i)Pracownicze Plany Kapitałowe.

2.ĆWICZENIA:Wyliczania wynagrodzeń osobowych w praktycznych przykładach:
a)Omówienie druku PIT 2 wraz z jego wypełnieniem.
b)Od kwoty brutto do netto.
c)Lista płac pracownika, który przystąpił do PPK.
d)Lista płac pracownika do lat 26.

3.NALICZANIE POSZCZEGÓLNYCH SKŁADNIKÓW WYNAGRODZENIA NA LIŚCIE PŁAC
a)Wynagrodzenie za przepracowaną część miesiąca.
b)Wynagrodzenie za urlop wypoczynkowy.
c)Ekwiwalent za urlop wypoczynkowy.
d)Wynagrodzenie za urlop okolicznościowy.
e)Wynagrodzenie za przestój.
f)Wynagrodzenie za czas dyżuru.
g)Wynagrodzenie za godziny nadliczbowe.
h)Wynagrodzenie za pracę w porze nocnej.

4.ĆWICZENIA:
Wyliczania wynagrodzeń osobowych w praktycznych przykładach od kwoty brutto do netto w przypadku:
a)Zatrudnienia lub zwolnienia w trakcie miesiąca.
b)Nieobecności pracownika z powodu urlopu.
c)Wypłaty ekwiwalentu.
d)Nieobecności z powodu urlopu okolicznościowego.
e)Zmiany wysokości wynagrodzenia.
f)Zmiany wymiaru etatu.

5.WIADCZENIA POZAPŁACOWE
a)Składniki wynagrodzeń i pozapłacowe nieopodatkowane a objęte ubezpieczeniami.
b)Składniki wynagrodzeń i pozapłacowe opodatkowane a nie objęte ubezpieczeniami.
c)Składniki wynagrodzeń i pozapłacowe nieopodatkowane i nie objęte ubezpieczeniami.
d)Niepieniężne świadczenia dla pracowników – oskładkowanie i opodatkowanie:

ĆWICZENIA:
Wyliczania wynagrodzeń osobowych w praktycznych przykładach od kwoty brutto do netto w przypadku wystąpienia świadczeń takich jak:
a)Świadczenia wynikające z przepisów BHP.
b)Wypłaty z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
c)Diety i inne należności z tytułu podróży służbowych (diety, noclegi, koszty przejazdu).
d)Nagrody jubileuszowe.
e)Odprawy, odszkodowania.

6.ŚWIADCZENIA W RAZIE CHOROBY
a)Wynagrodzenie za czas choroby a zasiłek chorobowy.
b)Ustalanie podstawy świadczeń chorobowych przy systemie wynagrodzeń ze składników stałych i zmiennych.
c)Wypadki przy pracy i choroby zawodowe – zasady rozliczania.
d)Zapoznanie się z kodami systemu ubezpieczeń społecznych obowiązującymi przy wypełnianiu deklaracji ZUS.

ĆWICZENIA:
Wyliczania wynagrodzeń osobowych w praktycznych przykładach od kwoty brutto do netto w przypadku:
•wynagrodzenia chorobowego,
•zasiłku chorobowego,
•zmiany podstawy ustalania świadczeń chorobowych związanych ze zmianą systemu wynagrodzeń.

7.ZASADY ROZLICZANIA ZASIŁKÓW
a)Prawo do zasiłku.
b)Podmiot uprawniony do wypłaty zasiłku.
c)Okres zasiłkowy.
d)Podstawa i wysokość świadczenia.
e)Omówienie raportów rozliczeniowych: ZUS DRA. RCA, ZUS RSA, ZUS RZA, ZUS RPA.
f)Omówienie kodów świadczeń.

ĆWICZENIA:
Wyliczania wynagrodzeń osobowych w praktycznych przykładach od kwoty brutto do netto w przypadku:
•wynagrodzenia chorobowego,
•zasiłku chorobowego,
•zmiany podstawy ustalania świadczeń chorobowych związanych ze zmianą systemu wynagrodzeń.

8.WYNAGRODZENIA ZA PONADNORMATYWNY CZAS PRACY
a)Akty prawne regulujące zasady wyliczania wynagrodzeń za nadgodziny.
b)Ustalanie podstaw wynagrodzeń za czas pracy przepracowany w nadgodzinach.
c)Wynagrodzenia i dodatki za pracę ponadnormatywną w różnych systemach czasu pracy.

ĆWICZENIA:
Wyliczania wynagrodzeń osobowych w praktycznych przykładach od kwoty brutto do netto w przypadku:
•wystąpienia nadgodzin ze składników zmiennych i stałych.

9.POTRĄCENIE Z WYNAGRODZENIA
a)Rodzaje i zasady potrąceń.
b)Granice potrąceń.
c)Kwoty wolne od potrąceń.
d)Regulacje w potrąceniach z zasiłków.

ĆWICZENIA:
Wyliczania wynagrodzeń osobowych w praktycznych przykładach od kwoty brutto do netto w przypadku wystąpienia potrąceń.

10.WYNAGRODZENIA W SYSTEMACH BEZOSOBOWYCH ( W TYM UMOWY CYWILNOPRAWNE)
a)Różnice podatkowe i składkowe wynikające z rozliczania pracowników w ramach umów cywil8oprawnych.
b)Limity składkowe i podatkowe przy rozliczaniu umów cywilnoprawnych.
c)Wynagrodzenia członków zarządu i rad nadzorczych.
d)Rozliczenie kosztów pracodawcy w ramach osób zatrudnianych w formie samozatrudnienia.

ĆWICZENIA:
Wyliczania wynagrodzeń osobowych w praktycznych przykładach od kwoty brutto do netto w przypadku:
•wynagrodzenia z umów cywilnoprawnych.

11.OBOWIĄZKI PŁATNIKA W ZAKRESIE ROZLICZEŃ MIESIĘCZNYCH I ROCZNYCH Z URZĘDEM SKARBOWYM – PIT-11, PIT-4R

12.PROGRAM PŁATNIK

ĆWICZENIA:
Rzeczywiste zadania wykonywane w programie PŁATNIK
•przygotowanie dokumentów rozliczeniowych (RCA, RSA, RPA i DRA),
•tworzenie korekt deklaracji miesięcznych dokumentów rozliczeniowych (korekta RCA, DRA).

13.PROGRAM RAKS
W trakcie szkolenia symulowane jest rzeczywiste użycie programu kadrowo – płacowego.

14.POWTÓRZENIE MATERIAŁU

15.EGZAMIN MODUŁ WYNAGRODZENIA

Zapisz się na szkolenie
Logo popup

Prosimy przed wysłaniem formularza sprawdzić wypełnione rubryki, aby uniknąć niewłaściwego wyboru kursu. W celu akceptacji poniższych danych i przesłania karty zgłoszenia proszę kliknąć przycisk „Wyślij zgłoszenie”.

Informacje o szkoleniu:

Nazwa: KURS SPECJALISTA DS. KADR I WYNAGRODZEŃ Z KODEM ZAWODU
Zajęcia odbywają się w dniach:

17.01 - piątek , godz: 16:30 - 20:45

18.01 - sobota , godz: 08:30 - 15:15

19.01 - niedziela , godz: 08:30 - 15:15

24.01 - piątek , godz: 16:30 - 20:45

25.01 - sobota , godz: 15:00 - 16:00

26.01 - niedziela , godz: 08:30 - 15:15

31.01 - piątek , godz: 16:30 - 20:45

01.02 - sobota , godz: 08:30 - 14:30

01.02 - sobota , godz: 14:45 - 16:15

02.02 - niedziela , godz: 08:30 - 15:15

07.02 - piątek , godz: 16:30 - 20:45

08.02 - sobota , godz: 08:30 - 15:15

09.02 - niedziela , godz: 08:30 - 15:15

14.02 - piątek , godz: 16:30 - 20:45

15.02 - sobota , godz: 08:30 - 15:15

16.02 - niedziela , godz: 08:30 - 15:15

21.02 - piątek , godz: 16:30 - 20:45

22.02 - sobota , godz: 08:30 - 15:15

23.02 - niedziela , godz: 08:30 - 11:00

23.02 - niedziela , godz: 11:15 - 12:45

Dodatkowe informacje:
Cena: 3600 złotych

Typ zgłoszenia:

Dane uczestnika:

Imię:

Nazwisko:

Stanowisko:

Telefon (9 cyfr):

E-mail:

Data urodzenia: (rok-miesiąc-dzień):

Dane firmy:

Nazwa:

NIP:

Adres:

Kod pocztowy (np. 00-000):

Miasto:

 Chcę otrzymać fakturę VAT

Odbiorca faktury:

Proszę wypełnić w przypadku gdy Nabywcą i Odbiorcą faktury są różne podmioty. Dotyczy np. jednostek samorządu terytorialnego.

Skopiuj dane firmy

Nazwa:

NIP:

Adres:

Kod pocztowy (np. 00-000):

Miasto:

Inne:

BRAKOpłata za szkolenie w ramach umowy z SEKA.Należność zostanie przelana na konto.

numer umowy:

Prosimy o wpłatę należności na konto:
40 1500 1878 1218 7004 2377 0000
Santander Bank Polska S.A. 6 Oddział w Warszawie

Inne:

Zapoznałem/-am się z klauzulą informacyjną, regulaminem oraz Polityką Prywatności

Niniejszym oświadczamy, ze akceptujemy poniższe warunki uczestnistwa w szkoleniach

Oświadczamy, że jesteśmy upoważnieni do otrzymywania faktury VAT. Upoważniamy Was do wystawienia faktury bez naszego podpisu.

1 Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j. z późn. zm.).

Klauzula informacyjna

Organizator informuje:

  • Administratorem Twoich danych osobowych jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
  • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – drogą elektroniczną na adres: odo@seka.pl lub listownie na adres siedziby SEKA S.A., ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zawartej umowy z SEKA S.A. (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celu udokumentowania zawartej umowy i jej rozliczenia, na podstawie przepisów prawa podatkowego, rachunkowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz w celu archiwalnym (dowodowym) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych(jeśli wyraziłeś na to zgodę), zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z późn. zm.), ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j. z późn.zm.) oraz w celu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Odbiorcą Twoich danych osobowych są podmioty współpracujące z Administratorem, które wspierają nas w naszej działalności, zapewniają nam wsparcie techniczne i informatyczne dla wewnętrznych systemów IT oraz wspierają nas w e-mail marketingu;
  • Twoje dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do konkretnego przetwarzania danych. Z pewnością dane będą przetwarzane przez okres trwania łączącej nas umowy, jak również przez okres trwania wymagalności ewentualnych roszczeń z tym związanych;
  • Dane osobowe pozyskane w celu przesyłania informacji handlowych i marketingu bezpośredniego przetwarzane będą do momentu wniesienia sprzeciwu;
  • Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne i jest jednocześnie warunkiem zawarcia niniejszej umowy.

Warunki dodatkowe

1. Wysłanie przez Uczestnika zgłoszenia poprzez kliknięcie ikony „Wyślij zgłoszenie” jest równoznaczne z zawarciem z Organizatorem umowy o świadczenie usług szkoleniowych oraz akceptacją niniejszych warunków uczestnictwa.

2. Organizatorem szkolenia jest firma SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie (04-386), przy ul. Paca 37 o kapitale zakładowym w wysokości 2.000.000,00 PLN, wpisana do rejestru przedsiębiorców, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000082102.

3. Opłata za udział w szkoleniu powinna zostać zaksięgowana na koncie Organizatora najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia.

4. Uczestnik ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług szkoleniowych bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od dnia jej zawarcia, chyba że rozpoczęto świadczenie usług przez upływem ww. terminu. Podstawa prawna art. 7 ust. 1 ustawa z dn. 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t.j. Dz. U. 2012.12.25)

5. Wysokość opłaty za uczestnictwo w szkoleniu została ustalona przez Organizatora i obowiązuje do czasu zmiany jej przez Organizatora.

6. Ewentualne zastrzeżenia co do realizowanej usługi szkoleniowej należy zgłaszać na adres Organizatora wskazany w punkcie 2 powyżej, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub odwołania szkolenia. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia a uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia i nie wniósł opłaty za szkolenie wówczas umowa ulega rozwiązaniu bez potrzeby składania dodatkowych oświadczeń woli przez Strony. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia po wniesieniu opłaty przez uczestnika, zaś uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia całość wniesionej kwoty zostanie zwrócona.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Dane uczestnika:

Imię:

Nazwisko:

Adres:

Kod pocztowy (np. 00-000):

Miasto:

Telefon (9 cyfr):

E-mail:

Data urodzenia: (rok-miesiąc-dzień):

Inne:

Zapoznałem/-am się z klauzulą informacyjną, regulaminem oraz Polityką Prywatności

Niniejszym oświadczamy, ze akceptujemy poniższe warunki uczestnictwa w szkoleniach

Oświadczamy, że jesteśmy upoważnieni do otrzymywania faktury VAT. Upoważniamy Was do wystawienia faktury bez naszego podpisu.

1 Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j. z późn. zm.).

Klauzula informacyjna

Organizator informuje:

  • Administratorem Twoich danych osobowych jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
  • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – drogą elektroniczną na adres: odo@seka.pl lub listownie na adres siedziby SEKA S.A., ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zawartej umowy z SEKA S.A. (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celu udokumentowania zawartej umowy i jej rozliczenia, na podstawie przepisów prawa podatkowego, rachunkowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz w celu archiwalnym (dowodowym) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych (jeśli wyraziłeś na to zgodę), zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z późn. zm.), ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j. z późn.zm.) oraz w celu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Odbiorcą danych, są podmioty współpracujące z Administratorem, które wspierają nas w naszej działalności szkoleniowej, zapewniają nam wsparcie techniczne i informatyczne dla wewnętrznych systemów IT oraz wspierają nas w e-mail marketingu;
  • Twoje dane osobowe zebrane w celu realizacji szkolenia będą przechowywane przez okres uznany za konieczny dla spełnienia celu, w jakim zostały zebrane w tym zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów i regulacji prawnych oraz polityką prywatności SEKA S.A., nie dłużej niż do czasu przedawnienia roszczeń;
  • Twoje dane osobowe pozyskane w celach przesyłania informacji handlowych i marketingu bezpośredniego przetwarzane będą do momentu wniesienia sprzeciwu;
  • Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jest jednocześnie warunkiem zawarcia niniejszej umowy;

Warunki dodatkowe

1. Wysłanie przez Uczestnika zgłoszenia poprzez kliknięcie ikony „Wyślij zgłoszenie” jest równoznaczne z zawarciem z Organizatorem umowy o świadczenie usług szkoleniowych oraz akceptacją niniejszych warunków uczestnictwa.

2. Organizatorem szkolenia jest firma SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie (04-386), przy ul. Paca 37 o kapitale zakładowym w wysokości 2.000.000,00 PLN, wpisana do rejestru przedsiębiorców, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000082102.

3. Opłata za udział w szkoleniu powinna zostać zaksięgowana na koncie Organizatora najpóźniej 2 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia.

4. Uczestnik ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług szkoleniowych bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od dnia jej zawarcia, chyba że rozpoczęto świadczenie usług przez upływem ww. terminu. W przypadku doręczenia Organizatorowi pisemnego powiadomienia o rezygnacji ze szkolenia na nie później niż 5 dni roboczych przed terminem szkolenia, uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty. W przypadku późniejszych rezygnacji uczestnik zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości 50% jego wartości. Nieobecność zgłoszonego uczestnika zobowiązuje do zapłaty pełnej należności.

5. Wysokość opłaty za uczestnictwo w szkoleniu została ustalona przez Organizatora i obowiązuje do czasu zmiany jej przez Organizatora.

6. Ewentualne zastrzeżenia co do realizowanej usługi szkoleniowej należy zgłaszać na adres Organizatora wskazany w punkcie 2 powyżej, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub odwołania szkolenia. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia a uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia i nie wniósł opłaty za szkolenie wówczas umowa ulega rozwiązaniu bez potrzeby składania dodatkowych oświadczeń woli przez Strony. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia po wniesieniu opłaty przez uczestnika, zaś uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia całość wniesionej kwoty zostanie zwrócona.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.





Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń do nas!

Wybierz temat lub oddział SEKA S.A.

Infolinia
Infolinia

+48 22 517 88 88

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Dział handlowy
Dział handlowy

+48 22 517 88 66

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Białystok
Oddział Białystok

+48 85 871 22 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Bielsko-Biała
Oddział Bielsko-Biała

+48 33 300 10 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Bydgoszcz
Oddział Bydgoszcz

+48 52 522 57 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gdańsk
Oddział Gdańsk

+48 58 732 08 80

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gdańsk
Oddział Gdańsk

+48 58 732 08 80

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gorzów Wlkp.
Oddział Gorzów Wlkp.

+48 95 737 46 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Katowice
Oddział Katowice

+48 32 700 22 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Kielce
Oddział Kielce

+48 41 230 98 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Koszalin
Oddział Koszalin

+48 94 721 42 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Kraków
Oddział Kraków

+48 12 203 19 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Łódź
Oddział Łódź

+48 42 280 10 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Lublin
Oddział Lublin

+48 81 464 16 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Olsztyn
Oddział Olsztyn

+48 89 679 94 40

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Poznań
Oddział Poznań

+48 61 624 02 60

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Rzeszów
Oddział Rzeszów

+48 17 717 65 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Szczecin
Oddział Szczecin

+48 91 88 19 500

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Warszawa
Oddział Warszawa

+48 22 517 88 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Wrocław
Oddział Wrocław

+48 71 738 38 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline