– publiczne rozpowszechnianie wizerunków marek wyrobów tytoniowych lub symboli graficznych z nimi związanych, a także nazw i symboli graficznych firm produkujących wyroby tytoniowe, nie różniących się od nazw i symboli graficznych wyrobów tytoniowych, służących popularyzowaniu marek wyrobów tytoniowych; za reklamę nie uważa się informacji używanych do celów handlowych pomiędzy firmami zajmującymi się produkcją, dystrybucją i handlem wyrobami tytoniowymi. Według ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz. U. z 1996 r. Nr 10, poz. 55 z późn. zm.).
Zobacz także
IQRS
– International Quality Rating System. System zarządzania jakością. Według Nowoczesne metody zarządzania bezpieczeństwem. Ocena ryzyka w aspekcie zarządzania bezpieczeństwem. Materiały szkoleniowe Ośrodka Szkolenia Państwowej inspekcji Pracy. Wrocław 2000 r.
CECHA PRODUKTU
– określona właściwość produktu, którą można zmierzyć lub oszacować.
MIKROKLIMAT ZIMNY
Mikroklimat zimny Mikroklimat zimny to warunki środowiska pracy, w których temperatura wynosi poniżej 10°C, prędkość ruchu powietrza przekracza 0,1 m/s, a wilgotność względna jest większa niż 5%. Działanie miejscowe mikroklimatu zimnego określane jest za pomocą wskaźnika WCI (Wind-Chill Index). Obliczenie wartości wskaźnika odbywa się na podstawie pomiarów temperatury i prędkości powietrza bezpośrednio na stanowisku pracy. […]