Jeżeli twoja firma generuje powstawanie odpadów lub zajmuje się obrotem nimi to znajomość aktualnych przepisów jest Ci niezbędna! SEKA S.A. wychodzi naprzeciw twoim potrzebom. Weź udział w szkoleniu, które pozwoli Ci zyskać potrzebne informacje i umiejętności.
Nasze szkolenie to wyjątkowa okazja by zapoznać się ze zmianami w regulacjach dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi oraz ugruntowania już posiadanej wiedzy. Dowiesz się jak uzyskać wpis do rejestru działalności regulowanej, jak wziąć udział w przetargach na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. Poznasz swoje obowiązki w zakresie sprawozdawczym, zasady przygotowania się do kontroli przeprowadzanej przez wójta/burmistrza/prezydenta miasta. Zostaniesz zaznajomiony z karami, jakie Ci grożą za ewentualne uchybienia.
Szkolenie obejmuje również omówienie obowiązków przedsiębiorców w zakresie rejestracji w BDO, zasad wypełniania formularza rejestrowego, aktualizacyjnego i formularza o wykreśleniu z rejestru. Można będzie również zapoznać się z wysokością opłat rejestrowej i rocznej, terminarzem składania wniosków o wpis do rejestru BDO, oraz dowiedzieć się, kiedy wpis dokonywany jest z urzędu a kiedy na wniosek.
W kwestii kontroli w firmie szkolenie obejmuje analizę przykładowych sytuacji:
- Otrzymanie zawiadomienia o kontroli.
- Upoważnienie do udzielania wyjaśnień.
- Przygotowanie dokumentacji.
- Oględziny.
- Wyjaśnienia do protokołu.
- Podpisanie protokołu lub odmowa podpisania.
To tylko część materiału, jaki obejmie szkolenie! Na koniec przewidziana jest możliwość swobodnej dyskusji miedzy uczestnikami oraz indywidualnych konsultacji z ekspertami.
Szkolenie już 06. 03 br. Przeczytaj więcej i zarejestruj się już teraz!
Zapraszamy do odwiedzenia: Facebook | LinkedIn | YouTube | Twitter | Google | Magazyn SEKA
Zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-036 Warszawa;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – odo@seka.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych lub w celach marketingowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz art. 2 i 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j.);
- odbiorcą danych, poza Administratorem, są podmioty z nim współpracujące, które wspierają nas w naszej działalności, w szczególności zapewniają wsparcie techniczne dla wewnętrznych systemów IT,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia;
- posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych,
- dane nie będą przekazywane do państw trzecich,
- pozyskane dane pochodzą ze źródeł publicznie dostępnych,
- dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.