POLITYKA PRYWATNOŚCI KONFERENCJI „ESG W PRAKTYCE”

1. DEFINICJE

2.1. SEKA – „SEKA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa, wpisana do rejestru Sądowego Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000082102, NIP 1130122021, REGON 011445452, kapitał zakładowy 2 000 000,00 zł, w całości opłacony.

2.2. DEKRA - „DEKRA Certification” Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (54-202), ul. Legnicka 48 H, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000010810, REGON: 932645669, NIP: 8992408842, kapitał zakładowy 300.000 zł, w całości opłacony.

1.3. Administrator – administrator danych osobowych - DEKRA i/lub SEKA działający rozłącznie.

1.4. Administrator Serwisu - SEKA

1.5. Dane osobowe – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.

1.6. Polityka – niniejsza Polityka prywatności.

1.7. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

1.8. Konferencja – konferencja „ESG w praktyce: bezpieczeństwo, środowisko, standardy”, organizowana w dniu 15.05.2025 roku, w hotelu Blue Diamond Active SPA (Nowa Wieś 414, 36-001 Trzebownisko).

1.9. Serwis – strona www dedykowana Konferencji, na której znajduje się formularz rejestracyjny, prowadzona przez SEKA, będącą Administratorem Serwisu, pod adresem https://www.seka.pl/szkolenie/262242

1.10. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis w celu rejestracji na Konferencję.

2.WSPÓLNE UZGODNIENIA ADMINISTRATORÓW

2.1. Administratorzy uzgodnili następujące zakresy odpowiedzialności:

2.1.1. Każdy Administrator może przetwarzać dane Użytkowników, w celach o których mowa w pkt. 4 niniejszej Polityki.

2.1.2. W zakresie wskazanym w pkt. 2.1.1. powyżej, Administratorzy są wspólnie odpowiedzialni za wykonanie obowiązku informacyjnego wobec Użytkowników.

2.1.3. SEKA jest odpowiedzialna za udostępnienie dedykowanej strony internetowej, na której zostanie umieszczona niniejsza Polityka oraz regulamin Konferencji, a także za udostępnienie oraz obsługę adresu e-mail, na który przesyłane będą zgłoszenia Użytkowników na Konferencję w dniu 15 maja 2025 roku.

3.PRZETWARZANIE DANYCH W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIEM Z SERWISU

3.1. W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administratorzy zbierają dane w zakresie niezbędnym do organizacji Konferencji, a także informacje o aktywności Użytkownika w Serwisie. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania Danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z Serwisu przez Użytkownika.

4.CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH W SERWISIE

KORZYSTANIE Z SERWISU

4.1. Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies czy innych podobnych technologii), przetwarzane są przez Administratora Serwisu, który w niezbędnym zakresie może udostępniać je DEKRA:

4.1.1. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie – wówczas Administratorem jest SEKA, a podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

4.1.2. w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora Serwisu (art. 6 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;

4.1.3. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratorów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie ich praw;

4.1.4. w celach marketingowych Administratorów – zasady przetwarzania Danych osobowych w celach marketingowych zostały opisane w sekcji MARKETING.

4.2. Aktywność Użytkownika w Serwisie, w tym jego Dane osobowe, są rejestrowane w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach, które dotyczą systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora Serwisu). Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator Serwisu przetwarza je również w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym systemem, a także w celach analitycznych i statystycznych – w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora Serwisu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

ORGANIZACJA KONFERENCJI

4.3. W związku z organizacją Konferencji, Administratorzy pozyskują od osób rejestrujących się na Konferencję oraz w niej uczestniczących Dane osobowe. Zakres przekazywanych danych jest ograniczony do stopnia niezbędnego dla organizacji wydarzenia.

4.4. Takie dane osobowe są przetwarzane w celu identyfikacji uczestników Konferencji, kontaktu z nimi oraz obsługi udziału w wydarzeniu. W tym przypadku podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratorów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na organizacji wydarzenia w związku z przesłanym zgłoszeniem udziału w wydarzeniu.

4.5. Dane osobowe będą przetwarzane także w celach związanych z badaniem satysfakcji z udziału w wydarzeniu oraz w celach statystycznych. W tym przypadku podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratorów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz w celu poprawy jakości organizowanych wydarzeń.

4.6. Przebieg Konferencji może być dokumentowany w formie fotoreportażu i/lub videoreportażu (zdjęcia, nagrywanie dźwięku i obrazu), w celu udokumentowania przebiegu Konferencji oraz wykorzystania nagrań lub zdjęć w celu promocji i reklamy Administratorów oraz oferowanych przez nich ich usług, w tym umieszczenia ich na stronach internetowych lub na profilach społecznościowych prowadzonych przez Administratorów, m.in. na portalu Facebook, LinkedIn lub YouTube.

5. MARKETING

5.1. Administratorzy przetwarzają Dane osobowe Użytkowników, w celu realizowania, niezależnie od siebie i we własnych zakresach, działań marketingowych, które mogą polegać na:

5.1.1. kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe;

5.1.2. nawiązywania połączeń telefonicznych w związku z prowadzonymi kampaniami sprzedażowymi;

5.1.3. prowadzenie innego rodzaju działań analitycznych oraz statystycznych, jak również związanych z marketingiem bezpośrednim towarów i usług (przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną).

5.2. Dane osobowe są przetwarzane:

5.2.1. w przypadku kierowania do Użytkownika treści marketingowych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratorów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w związku z wyrażoną zgodą na otrzymywanie komunikacji marketingowej.

5.3. Jeżeli Użytkownik zamieszcza w Serwisie jakiekolwiek Dane osobowe innych osób (w tym ich imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub adres e-mail), może to uczynić jedynie pod warunkiem nienaruszenia przepisów prawa i dóbr osobistych tych osób.

6. PLIKI COOKIE

6.1. Strona internetowa administrowana przez SEKA S.A. może wykorzystywać pliki cookies. Są to małe pliki tekstowe, zwane ciasteczkami, pochodzące z witryny www zapamiętywane przez przeglądarkę internetową użytkownika serwisu. Przechowywane są na urządzeniu końcowym, z którego przeglądana jest witryna (np. komputer, telefon, laptop, tablet itp.).

6.2. Pliki cookies umożliwiają dostosowanie przeglądanej witryny do Twoich potrzeb
i preferencji, a także służą SEKA S.A. do celów statystycznych. Pliki cookies nie służą do identyfikacji i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość osoby przeglądającej witrynę.

6.3. Pliki cookies dzielą się na tymczasowe – pamiętane do czasu zamknięcia przeglądarki i cookies z określonym terminem wygaśnięcia, które są zapisywane na przeglądarkę na dłużej.

6.4. Ustawienia przeglądarki, z której korzystasz pozwalające na zapisywanie plików cookies oznacza, że wyrażasz zgodę, aby pliki te były zapisywane na Twoim urządzeniu końcowym.

6.5. W każdym momencie masz możliwość samodzielnego określenia warunków korzystania z plików cookies oraz ograniczenia SEKA S.A. dostępu do nich za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.

6.6. Większość przeglądarek internetowych domyślnie akceptuje pliki cookies. Jeśli wolisz, możesz zazwyczaj ustawić przeglądarkę tak, aby usuwała lub odrzucała pliki cookies innych firm i stron trzecich. Pamiętaj, że jeśli zdecydujesz się usunąć lub odrzucić pliki cookies, może to wpłynąć na dostępność i funkcjonalność naszych Usług.

6.7. SEKA S.A. nie gromadzi plików cookies administrowanej przez siebie strony w celu identyfikacji, ale monitoruje informacje o niej korzystając z narzędzia Google Analytics, które pomaga analizować Twoje zachowania. Google Analytics gromadzi informacje anonimowo, co nie pozwala na identyfikację osób, których dane dotyczą.

PRZEGLĄDARKA

LINK

Internet Explorer

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies

Microsoft Edge

https://support.microsoft.com/pl-pl/microsoft-edge/usuwanie-plik%C3%B3w-cookie-w-przegl%C4%85darce-microsoft-edge-63947406-40ac-c3b8-57b9-2a946a29ae09

Mozilla Firefox

http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka

Google Chrome

http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647

Opera

http://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html

Safari

https://support.apple.com/kb/PH5042?locale=en-GB

6.8. Niektóre pliki cookie są niezbędne do funkcjonowania Serwisu, dlatego zmiana ustawień przeglądarki może sprawić, że część usług nie będzie działać poprawnie, a nawet uniemożliwić Użytkownikowi korzystanie z Serwisu.

7. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

7.1. Okres przetwarzania danych przez Administratorów zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub realizowania zamówienia, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratorów.

7.2. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.

8. UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA

8.1. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną Danych osobowych.

8.2. W zakresie, w jakim dane Użytkownika przetwarzane są na podstawie zgody, można tę zgodę wycofać w dowolnym momencie, kontaktując się z właściwym Administratorem, pocztą elektroniczną na adres:

8.2.1. w przypadku SEKA S.A.: seka@seka.pl lub pocztą tradycyjną na adres: ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;

8.2.2. w przypadku spółki DEKRA Certification sp. z o.o.: odo.pl@dekra.com lub pocztą tradycyjną na adres: Legnicka 48 H, 54-202 Wrocław.

8.3. Użytkownik ma prawo zgłoszenia sprzeciwu względem przetwarzania danych dla celów marketingowych, jeśli przetwarzanie odbywa się w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratorów, a także – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika – w innych przypadkach, gdy postawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratorów (np. w związku z realizacją celów analitycznych i statystycznych).

9. ODBIORCY DANYCH

9.1. W związku z realizacją usług Dane osobowe mogą być ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności:

9.1.1. dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych,

9.1.2. dostawcom w zakresie przygotowania wideoreportażu - firmie Ikona Sp. z o.o.

9.1.3. innym dostawcom usług dla Administratorów, zaangażowanym do realizacji Konferencji,

9.2. Administratorzy zastrzegają sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

10. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG

10.1. Poziom ochrony Danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Administratorzy przekazują Dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:

10.1.1. współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych osobowych; w niektórych wypadkach Komisja Europejska wymaga dodatkowo, aby taki podmiot przetwarzający uczestniczył w zatwierdzonych przez nią programach zrzeszających podmioty spoza EOG, których uczestnicy mają obowiązek zapewnienia Danym osobowym taką samą ochronę, jaka przysługuje im w Unii Europejskiej (szczegółowe informacje można znaleźć tutaj);

10.1.2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską; wraz z wymaganymi dodatkowymi środkami bezpieczeństwa zapewniają one Danym osobowym taką samą ochronę, jaka przysługuje im w Unii Europejskiej; wzory umów można znaleźć tutaj;

10.1.3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych, zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.

10.3. Kopię szczegółowych informacji o zabezpieczeniach stosowanych przez Administratorów przy przekazywaniu danych poza EOG można uzyskać kontaktując się z Administratorami w sposób wskazany w sekcji 12 niniejszej Polityki.

11.BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

11.1. Administratorzy na bieżąco prowadzą analizę ryzyka w celu zapewnienia, że Dane osobowe przetwarzane są przez nich w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administratorzy dbają o to, by wszystkie operacje na Danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.

11.2. Administratorzy podejmują wszelkie niezbędne działania, by także ich podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają Dane osobowe na zlecenie Administratorów.

12. DANE KONTAKTOWE

12.1. Kontakt z Administratorami jest możliwy:

  • w przypadku SEKA S.A. - poprzez adres e-mail seka@seka.pl lub adres korespondencyjny: ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;

  • w przypadku spółki DEKRA Certification sp. z o.o. – poprzez adres e-mail odo.pl@dekra.pl lub adres korespondencyjny: Legnicka 48 H, 54-202 Wrocław.

12.2. Każdy z Administratorów wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Danych osobowych:

  • w przypadku SEKA S.A. - poprzez adres e-mail odo@seka.pl;

  • w przypadku spółki DEKRA Certification sp. z o.o. – poprzez adres e-mail odo.pl@dekra.pl.

13. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI

13.1. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.

13.2. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 24 kwietnia 2025 r.