Stały Nadzór BHP

Dowiedz się więcej

Bezpieczeństwo jest jednym z najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa niezależnie od tego, w jakiej branży funkcjonuje firma. Aby wewnętrzne procedury obowiązujące w zakładzie pracy pozostawały zgodne z wieloma normami prawnymi, a pracownicy spełniali swoje obowiązki w bezpiecznych i komfortowych warunkach, nadzór bhp jest coraz częściej zlecany w ramach stałej umowy zewnętrznym przedsiębiorcom. Dzięki temu doświadczeni eksperci obejmują w przedsiębiorstwie kompleksowy nadzór bhp nad całą jego działalnością. W ten sposób firma oszczędza czas i pieniądze, a wewnętrzny zespół w pełni skupia się na realizacji własnych zadań.


Nadzór BHP
Kompleksowy nadzór bhp w ramach umowy

Firma SEKA S.A. swoją wszechstronną wiedzą i doświadczeniem w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy od lat wspiera polskie przedsiębiorstwa. W ramach stałej umowy pełnimy zadania w ramach nadzoru bhp w formie zapewniającej przestrzeganie przez zleceniodawcę wymogów przepisów prawa pracy i licznych rozporządzeń, w tym przede wszystkim:

  • Bieżące doradztwo w zakresie interpretacji przepisów.
  • Przeprowadzanie systematycznych kontroli stanu warunków pracy.
  • Opracowywanie dokumentacji powypadkowej.
  • Udział w reprezentowaniu klienta przed organami kontroli państwowej nad warunkami pracy (pip, pis, udt i inne).
  • Przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej z obszaru bhp.
Pełny zakres wsparcia

Outsourcing nadzoru bhp w ramach umowy z SEKA S.A. to gwarancja spokoju dla przedsiębiorstwa, a także komfortu i bezpieczeństwa dla jego pracowników. Nasz zespół specjalistów prowadzi nadzór bhp w ramach pełnego wsparcia, a jego członkowie zostają oddani do pełnej dyspozycji przedsiębiorstwa.

Doskonale wiemy na czym polega pełnowartościowy nadzór bhp i naszym zadaniem jest jego szybkie wdrożenie i prowadzenie z uwzględnieniem wszystkich aktualnie obowiązujących norm prawnych. Nasza oferta skierowana jest do przedsiębiorstw prowadzących dowolny rodzaj działalności, ponieważ doskonale znamy specyfikę prawną każdej branży, a także wymogi dotyczące bezpieczeństwa na wszystkich stanowiskach pracy. Zapewniamy bezpieczeństwo, doradzamy i ograniczamy ryzyko do minimum. Dbamy o interesy naszych klientów.

W ramach umowy przeprowadzamy regularne audyty dotyczące warunków pracy, doradzamy pracodawcom jak bezpiecznie organizować stanowiska pracy, przeprowadzamy fachowe szkolenia i oceniamy ryzyko zawodowe. Podpowiadamy, jakie przedsięwzięcia z zakresu bhp są konieczne i uzasadnione ekonomicznie, kontrolujemy również, czy we wszystkich instrukcjach pracy znalazły się właściwe elementy bhp.


Szkolenia bhp
Szkolenia bhp
Kurs bhp jako obowiązek pracodawcy
Szkolenia bhp w ofercie SEKA S.A.
Nadchodzące szkolenia
Nasi eksperci

Działając na rynku od 1988 roku, wykształciliśmy dużą i sprawdzoną grupę specjalistów, którzy stale podnoszą swoje kwalifikacje. 

Działamy na terenie całej Polski – mamy 19 oddziałów wojewódzkich i przedstawicieli terenowych, co sprawia, że naszym klientom możemy zapewnić jednolite procedury bez względu strukturę firmy – specjalizujemy się w usługach dla klientów wielooddziałowych. Potwierdzeniem  jakości naszych usług i merytorycznej wiedzy jest certyfikat ISO 9001:2008 oraz certyfikat kompetencji szkoleniowych nadanych przez CIOP-PIB.

Poza szerokim gronem specjalistów możemy się poszczycić współpracą z grupą wybitnych ekspertów w dziedzinie BHP.

Zapytanie ofertowe

Administratorem Twoich danych osobowych jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce prywatności.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.