Outsourcing szkoleń
Usługa dla firm i instytucji, które chcą m.in. usprawnić procesy szkoleniowe w organizacji, obniżyć koszty szkoleń obligatoryjnych pracowników a także podnieść efektywność procesów edukacyjnych.
Kompleksowe wsparcie dla firmy w planowaniu, organizacji i koordynacji szkoleń.
Uproszczenie procesu zarządzania szkoleniami- jeden opiekun firmy, jeden system zgłoszeń (platforma), jedna faktura.
Dopasowana do potrzeb i procedur firmy archiwizacja danych o szkoleniach pracowników.
Pięć najważniejszych korzyści
Zapewnienie kontroli i stabilności nad terminowością wykonywania szkoleń.
Redukcja kosztów związanych z pracą wewnętrznego działu szkoleń.
Większa dyscyplina i mobilizacja po stronie pracowników do wykonania terminowych szkoleń.
Optymalizacja budżetu przeznaczonego na szkolenia obowiązkowe.
Zwiększenie wydajności Działu HR dzięki oddelegowaniu rutynowych i czasochłonnych działań na zewnątrz.
Dostęp do unikatowego know-how SEKA S.A.
ETAP 1 – SHORT LISTA | ETAP 2 ZASOBY I KOMUNIKACJA |
ETAP 3 UMOWA I WARUNKI WSPÓŁPRACY |
ETAP 4 BAZA PRACOWNIKÓW |
ETAP 5 START PROJEKTU |
Spotkanie, którego celem jest zbudowanie tzw. short listy potrzeb klienta | Wymiana informacji pomiędzy stronami, która ma ustalić optymalne sposoby komunikacji i wymiany danych. | Doprecyzowanie warunków biznesowych umowy. | Otrzymanie i analizy bazy pracowników Klienta. | Poinformowanie pracowników klienta o uruchomieniu i zakresie współpracy z SEKA S.A. |
Ustalenie portfolio szkoleń obsługiwanych przez SEKA S.A. wraz z ich specyfiką wymagań klienta. | Podpisanie umowy. | Ustalenie częstotliwości wymiany danych. | Rozpoczęcie współpracy | |
Ustalenie osób odpowiedzialnych za realizację. |