Miło nam poinformować, że SEKA S.A. znalazła się wśród patronów medialnych ósmej edycji NetworKINGus. Kielecka impreza to pierwsze spotkania networkingowe odbywające się cyklicznie od 2016r.
O imprezie
Kolejne edycje mają swój własny temat przewodni, który decyduje o kształcie imprezy, w efekcie każde spotkanie ma swój niepowtarzalny charakter. Stałymi elementami są dwie 45 minutowe prelekcje ekspertów, którzy swoją popierają praktyką oraz gra networkingowa integrująca uczestników.
Networkingus skupia ludzi aktywnych, pragnących rozwijać się poprzez kontakty bezpośrednie a także pragnących dzielić się swoim doświadczeniem. Impreza łączy to, co najlepsze – aktualną i praktyczną wiedzę oraz efektywną integrację. Uczestnictwo w wydarzeniu pozwala poszerzyć sieć kontaktów i inspiruje uczestników do działania.
Ósma edycja
Tematem przewodnim ósmej edycji NetwoKingus będzie „Narzędzia Google bez tajemnic”. Impreza odbędzie się 28 listopada 2019r. w Business Lantern Office przy ulicy 1-ego Maja 191 w Kielcach. Wydarzenia będzie miało charakter spotkania biznesowego. Następnego dnia (29 listopada) odbędzie się szkolenie Networkingus – “SEO, czyli jak wypozycjonować swoją firmę w Google”
Poprzednie edycje
Pierwsza edycja – Królowie pracy zespołowej
Prelegentami byli Zbigniew Brzeziński oraz Krystian Stopka.
Druga edycja – Wystąpienia publiczne
Prelekcje Agnieszki Tomczuk, Przemysława Kopiejki i Kamila Kozieła
Trzecia edycja – Strategia marki osobistej, czyli personal branding dla każdego
Grzegorz Miecznikowski od dostawcy do doradcy. Jak marka osobista rozwijanie własnego biznesu.
Karolina Latus Zarządzanie swoim wizerunkiem w sieci.
Czwarta edycja – Klient nasz Pan, customer service od podszewki.
Hubert Wydrych – twórca i Prezesa Monitori firmy zajmującej się w monitoringiem Internetu i analizą danych.
Andrzej Ogonowski ekspert w obszarze tradycyjnych i innowacyjnych narzędzi marketingowych oraz pomiaru efektywności prowadzonych działań promocyjnych i wizerunkowych.
Piąta edycja – Co jak i za ile – marketing na facebook’u
Grzegorz Borowiecki z agencji Wunderteam – Firma na Facebooku – czy to się opłaca?
Jakub Sobieraj – Jak efektywnie poprowadzić kampanię reklamową na Facebooku.
Szósta edycja – Planowanie i zarządzanie czasem
Anita Kowalska i Marcin Kwieciński
Siódma edycja – Efektywna sprzedaż na wagę złota
Joanna Białecka oraz Grzegorz Miecznikowski.
Zachęcamy do udziału do udziału w ósmej edycji Networkingus – imprezie , której patronuje SEKA S.A.
Zobacz też:
Zapraszamy do odwiedzenia: Facebook | LinkedIn | YouTube | Twitter | Google | Magazyn SEKA