Mała Księgowość Rzeczpospolitej.
Serdecznie zapraszamy na Kurs Podstawowej Księgi Przychodów i Rozchodów. Celem kursu jest przedstawienie i zapoznanie słuchaczy z funkcjonowaniem programu Mała Księgowość Rzeczpospolitej. Jest to program do obsługi uproszczonej księgowości. Dzięki niemu można prowadzić Podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów oraz rozliczać Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych.
Zajęcia odbędą się 31.05-03.06.2021 (100% online) koszt: tylko 790 zł
Najważniejszą zaletą programu jest proste i logiczne połączenie elementów księgowości, płac, gospodarki magazynowej, czy produkcji. Ponadto program pozwala na wystawiania faktur wszelkiego rodzaju oraz posiada moduł środków trwałych. Jest kompleksowe podejście do uproszczonej księgowości, bo wiele programów skupia się tylko na PKPiR.
Szkolenie obejmuje
- Moduł Płacowy umożliwia rozliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych. Pozwala na tworzenie list płac, rachunków do UCP, które księguje się z tego poziomu w PKPiR, a także dokumentów PIT 11, PIT4R do US. Ponadto jest możliwość wygenerowania pliku KEDU do programu Płatnik ZUS.
- Moduł Środki Trwałe pozwala na założenie kartoteki środka trwałego, czy WNiP oraz stworzenie tabel amortyzacyjnych, ewidencji środków™ trwałych , dokumentów OT. Naliczana amortyzacja bezpośrednio księgowana jest do PKPiR. Jest także możliwość wprowadzenia danych historycznych dt. amortyzacji.
- Moduły Sprzedaż, Zakupy i Magazyny są ze sobą powiązane i pozwalają na tworzenie faktur, dokumentów magazynowych, prowadzenie gospodarki magazynowej, dokonywania spisów z natury. Dokumenty sprzedaży i zakupu księguje się z tego poziomu do PKPiR.
Dowiedz się więcej i zarejestruj się już dziś!
Prowadzący: Paweł Jakubas
- Magister ekonomii ze specjalizacją Finanse i Rachunkowość.
- Egzaminator w zawodzie Technik Rachunkowości.
- Doświadczony trener z zakresu rachunkowości, finansów, przedsiębiorczości oraz obsługi systemów Sage Symfonia, InsERT, R2, Płatnik.
- Od lat współpracuje z biurami rachunkowymi w zakresie prowadzenia PKPiR, rozliczania ryczałtów, prowadzenia ewidencji VAT oraz obsługi kadrowo-płacowej małych i średnich przedsiębiorstw.
- Na szkoleniach łączy wiedze teoretyczną i praktyczną z zagadnień księgowości, rachunkowości oraz kadr i płac.
Skontaktuj się z nami poprzez:
- e-mail: zdalne.szkolenia@seka.pl
- tel.: 58 732 08 80
- tel. kom.: 505 055 391
Zapytaj o współpracę w zakresie kompleksowego zapewnienia bezpieczeństwa w Twojej firmie, skontaktuj się teraz z Michałem Sekundą Dyrektorem handlowym SEKA S.A. tel.: 22 517 88 66 | e-mail: michal.sekunda@seka.pl
NAJBLIŻSZE SZKOLENIA ZDALNE
Zapraszamy do odwiedzenia: Facebook | LinkedIn | YouTube | Twitter | Google | Magazyn SEKA