CELE SZKOLENIA
Podczas warsztatu przygotujemy menadżerów do zarządzania pracą zdalną w swoim zespole. Pokażemy co robić, aby budować komunikację, współpracę i kulturę efektywności w sytuacji nagłego przełączenia na pracę zdalną. Zainspirujemy do korzystania z dostępnych narzędzi i rozwiązań IT wspierających zarządzanie i kooperację na odległość.
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie jest skierowane do pracodawców, osób zarządzających, managerów oraz działów HR.
KORZYŚCI
Podczas szkolenia uczestnicy:
- poznają zasady organizacji pracy zdalnej, w tym prawidłowego zatrudnienia pracownika,
- zapoznają się z tematem kontroli w miejscu wykonywania pracy,
- poznają wady i zalety pracy zdalnej
- dowiedzą się jak zadbać o bezpieczeństwo IT oraz RODO
- poznają zasady rozliczania pracy zdalnej
- uzyskają informacje na temat tworzenia regulaminów, procedur oraz dokumentacji
- zgłębią temat dotyczący możliwych rozwiązań wprowadzonych w Tarczy 4.0
- omówią metody komunikacji w zespole oraz wzmocnienie motywacji
ZAKRES TEMATYCZNY
- Praca zdalna a telepraca –w tym podstawy prawne wprowadzenia.
- Prawidłowe zatrudnienie w formie telepracy i pracy zdalnej.
- Obowiązki pracodawcy wobec telepracownika i pracownika wykonującego pracę zdalnie.
- Kontrola w miejscu wykonywania pracy.
- BHP w domu pracownika.
- Zalety wykonywania pracy w formie zdalnej.
- Wady wykonywania pracy w formie zdalnej.