CELE SZKOLENIA
Podczas warsztatu przygotujemy menadżerów do zarządzania pracą zdalną w swoim zespole. Pokażemy co robić, aby budować komunikację, współpracę i kulturę efektywności w sytuacji nagłego przełączenia na pracę zdalną. Zainspirujemy do korzystania z dostępnych narzędzi i rozwiązań IT wspierających zarządzanie i kooperację na odległość.
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie jest skierowane do pracodawców, osób zarządzających, managerów oraz działów HR.
KORZYŚCI
Podczas szkolenia uczestnicy:
- poznają zasady organizacji pracy zdalnej, w tym prawidłowego zatrudnienia pracownika,
- zapoznają się z tematem kontroli w miejscu wykonywania pracy,
- poznają wady i zalety pracy zdalnej
- dowiedzą się jak zadbać o bezpieczeństwo IT oraz RODO
- poznają zasady rozliczania pracy zdalnej
- uzyskają informacje na temat tworzenia regulaminów, procedur oraz dokumentacji
- zgłębią temat dotyczący możliwych rozwiązań wprowadzonych w Tarczy 4.0
- omówią metody komunikacji w zespole oraz wzmocnienie motywacji
ZAKRES TEMATYCZNY
1. Przygotowanie organizacji od strony formalnej:
- Procedury, regulaminy, dokumentacja
- Czas pracy przy pracy zdalnej
- Przygotowanie do organizacji stanowiska pracy pracownikowi zdalnemu
- RODO podczas pracy zdalnej
- Bezpieczeństwo IT
- Kontrola wykonywania pracy zdalnej
2. HR a praca zdalna:
- dokumentacja,
- rozliczanie pracy zdalnej,
- aspekty miękkie – komunikowanie w organizacji pracy zdalnej
3. Rozwiązania wprowadzone w Tarczy 4.0.