CELE SZKOLENIA
Celem kursu jest przygotowanie osób do wykonywania zawodu sprzedawcy.
ADRESACI SZKOLENIA
Osoby pragnące podnieść swoje kwalifikacje zawodowe.
KORZYŚCI
Szkolenie kształtuje praktyczne umiejętności prowadzenia rozmowy oraz odkrywania potrzeb i wpływania na decyzje Klienta. Podczas szkolenia Uczestnicy będą mieli okazję poznać typowe zachowania Klienta i ich przyczyny oraz zasady efektywnego sposobu prowadzenia rozmowy
z Klientem, a także przećwiczyć technikę zadawania pytań i aktywnego słuchania. Dodatkowo każdy uczestnik po przebytym szkoleniu ma możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym.
ZAKRES TEMATYCZNY
- Co jest potrzebne by odnieść sukces w sprzedaży. Definicja.
- Umiejętność w pracy z klientem. Profesjonalny sprzedawca.
- Ścieżka sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb.
- Cecha, zaleta, korzyść – wypracowanie metodą muzealną
- Umiejętność akcentowania korzyści i budowania komunikacji opartej na korzyściach
- Asertywność
- Trudne sytuacje sprzedażowe
- Typologia klientów
-
Podsumowanie, konsultacje