CELE SZKOLENIA
• Budowania dobrego kontaktu z klientem.
• Zrozumienia potrzeby swoich klientów.
• Oceny swojego zaangażowania w obsługę klienta.
• Wywoływania i wzmacniania pozytywnego nastawienia do klientów.
• Skutecznego działania w kontekście radzenia sobie ze zdenerwowanymi klientami i trudnymi sytuacjami.
• Poprawy umiejętności komunikacyjnych
ADRESACI SZKOLENIA
Pracownicy posiadający bezpośredni kontakt z klientem m.in. z działów sprzedaży, marketingu, HR oraz pracownicy biur i sekretariatów.
KORZYŚCI
Zwiększenie satysfakcji z wykonywanej pracy i podniesienie standardu jakości obsługi klient.
ZAKRES TEMATYCZNY
W programie szkolenia m.in.:
-
Znaczenie profesjonalnej obsługi klienta
- kim jest klient i dlaczego firma kładzie nacisk na kulturę obsługi
-
Budowanie wizerunku własnego i firmy w kontakcie z klientami
- wybrane techniki autoprezentacji
- Obszary budowania wizerunku pracowników Firmy
-
Komunikacja interpersonalna – klucz do powodzenia w kontakcie z klientem
- bariery komunikacji i sposoby ich pokonywania
- okazywanie zainteresowania klientowi – techniki aktywnego słuchania
-
Techniki radzenia sobie z „trudnymi” klientami – asertywność
- Jak reagować na obiekcje i krytykę klientów?
- Jak asertywnie wyrażać swoje poglądy i stanowisko