CELE SZKOLENIA
Celem niniejszego szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy na temat rękojmi i gwarancji w stosunkach z konsumentem oraz pomiędzy przedsiębiorcami.
ADRESACI SZKOLENIA
Pracownicy działów reklamacji, jakości i obsługi klienta
KORZYŚCI
Efektem szkolenia będzie umiejętność zastosowania poznanych podczas szkolenia przepisów w praktyce (w codziennej pracy). Uczestnicy szkolenia będą potrafili przekazać klientom niezbędne informacje dotyczące reklamacji i gwarancji
ZAKRES TEMATYCZNY
Regulacje prawne dotyczące umowy sprzedaży i ochrony praw konsumenta.
Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady:
- pojęcie wady fizycznej i wady prawnej,
- istota odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady,
- uprawnienia kupującego,
- obowiązki sprzedawcy,
- utrata i wygaśnięcie uprawnień kupującego z tytułu rękojmi.
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji:
- uprawnienia kupującego,
- obowiązki sprzedawcy.
Rękojmia a gwarancja – charakterystyka i porównanie obu instytucji, podobieństwa i różnice.