Kontroler jakości – rola i zadania (zakres rozszerzony)

CELE SZKOLENIA

- wprowadzenie uczestników w podstawy pracy na stanowisku kontrolera jakości,
- zapoznanie z kluczowymi narzędziami wykorzystywanymi na tym stanowisku

ADRESACI SZKOLENIA

osoby rozpoczynające pracę na stanowisku kontrolera, kontrolerzy jakości, liderzy zespołów produkcyjnych

KORZYŚCI

poparta praktycznymi przykładami wiedza o problematyce i prawidłowym wykonywaniu zawodu

ZAKRES TEMATYCZNY

DZIEŃ 1
1.    Rola kontrolera jakości   
2.    Rodzaje kontroli jakości    
3.    Zgodność z przepisami, normami i wymaganiami klienta   
4.    Kryteria obiektywne i subiektywne podczas kontroli     
5.    Dokumentacja techniczna i technologiczna w procesach kontroli jakości       
6.    Prowadzenie kontroli jakości i raportowanie jej wyników (karta niezgodności, raport z audytu)       
7.    Rozwiązywanie problemów jakościowych (metoda 8D)      
8.    Kontroler jakości w sytuacjach konfliktowych      

DZIEŃ 2
1.    Identyfikacja i identyfikowalność      
2.    Narzędzia problem solving (burza mózgów, diagram Ishikawy, 5WHY)      
3.    Działania korygujące i zapobiegawcze, cykl PDCA   
4.    Zarządzanie sprzętem pomiarowym (wzorce, kryteria pomiarów, kalibracja urządzeń, Gage R&R)      
5.    Szkolenia wewnętrzne      

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.