Kontroler jakości – rola i zadania (zakres podstawowy)

CELE SZKOLENIA

wprowadzenie uczestników w podstawy pracy na stanowisku kontrolera jakości

ADRESACI SZKOLENIA

osoby rozpoczynające pracę na stanowisku kontrolera, kontrolerzy jakości, liderzy zespołów produkcyjnych

KORZYŚCI

poparta praktycznymi przykładami wiedza o problematyce i prawidłowym wykonywaniu zawodu kontrolera jakości

ZAKRES TEMATYCZNY

1.    Rola kontrolera jakości    
2.    Rodzaje kontroli jakości        
3.    Zgodność z przepisami, normami i wymaganiami klienta       
4.    Kryteria obiektywne i subiektywne podczas kontroli     
5.    Dokumentacja techniczna i technologiczna w procesach kontroli jakości       
6.    Prowadzenie kontroli jakości i raportowanie jej wyników (karta niezgodności, raport z audytu)       
7.    Rozwiązywanie problemów jakościowych (metoda 8D)        
8.    Kontroler jakości w sytuacjach konfliktowych    

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.