CELE SZKOLENIA
Udoskonalenie umiejętności komunikacyjnych w relacjach biznesowych i w życiu prywatnym, pozwalające na budowanie długotrwałych i bardziej satysfakcjonujących relacji interpersonalnych, w zgodzie z sobą oraz innymi niezależnie od sytuacji, wypracowanie umiejętności asertywnego, a więc efektywnego funkcjonowania w trudnych często wręcz kryzysowych sytuacjach z zastosowaniem zachowań asertywnych w miejscu pracy, w relacjach ze współpracownikami i klientami.
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych nabyciem wiedzy oraz umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji oraz asertywności.
KORZYŚCI
Zwiększenie umiejętności komunikacyjnych w relacjach biznesowych.
ZAKRES TEMATYCZNY
• Komunikacja i asertywność w biznesie
• Rozpoznanie indywidualnego potencjału w zakresie sposobów komunikacji i asertywności
• Modele komunikacyjne i kanały przekazu
• Rozpoznawanie przyczyn różnorakich reakcji osobowościowych partnerów zawodowych
• Efektywna komunikacja ze współpracownikami – zasady wywierania pozytywnego wpływu na partnerów zawodowych i osobistych – case study
• Mity dotyczące komunikacji, autodiagnoza – mapa asertywności
• Język ciała – ćwiczenie postawy, głosu, gestów i mimiki
• Narzędzia komunikacyjne stosowane w sytuacjach konfliktowych – sztuka prowadzenia sporów.