CELE SZKOLENIA
Celem szkolenia jest wyposażenie każdego uczestnika w wiedzę, jak zaprojektować podstawy marki osobistej.
ADRESACI SZKOLENIA
Pracodawca, pracownicy, przedstawiciele handlowi
KORZYŚCI
Podczas szkolenia uczestnik nauczy się:
• Definiowanie siebie jako marki
• Jak zidentyfikować UV (unique value), czyli Twój wyróżnik jako eksperta.
• Co jest potrzebne do regularnego działania i rozwijania swojej marki osobistej.
• Jak unikać najpopularniejszych błędów oraz jak sprostać najczęstszym wyzwaniom. W kontekście pracy z klientami.
• Jak budować markę własną poprzez dobrą komunikację z pracownikami i klientami.
• Definiowania własnych silnych kompetencji.
ZAKRES TEMATYCZNY
1. Czym jest personal branding w praktyce? Jakie cele (biznesowe, rozwojowe) może spełniać, w czym może nam pomóc i jak warto o niego dbać?
2. Podstawy strategiczne budowy marki osobistej – cele, grupa docelowa, wyróżniki
i definicja sukcesu. Część wykładowa, a następnie ćwiczenia indywidualne.
3. Zasada budowania wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.
4. Zasada komunikacji własnej marki w organizacji oraz wśród klientów.
5. Techniki zwiększania poczucia pewności siebie
6. Zasady dyplomatycznej asertywności.
7. Umiejętność panowania nad emocjami w sytuacjach kryzysowych.
8. Jak zachęcić do budowania marki osobistej Wasz zespół?
9. Przykłady marek osobistych ze zwróceniem uwagi na różnice na poziomie celu, grupy docelowej, efektów i wyróżników komunikacji. Przegląd case studies.
10. Jak zarządzać marką osobistą, by działać efektywnie, regularnie i satysfakcjonująco?
11. FAQ, czyli przegląd najczęstszych problemów i wątpliwości, jakie mogą się pojawić w trakcie budowania i dbania o własną markę osobistą.