Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Polityka prywatności

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

Budowanie marki osobistej w kontekście komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

CELE SZKOLENIA

Celem szkolenia jest wyposażenie każdego uczestnika w wiedzę, jak zaprojektować podstawy marki osobistej.

ADRESACI SZKOLENIA

Pracodawca, pracownicy, przedstawiciele handlowi

KORZYŚCI

Podczas szkolenia uczestnik nauczy się:
•    Definiowanie siebie jako marki
•    Jak zidentyfikować UV (unique value), czyli Twój wyróżnik jako eksperta.
•    Co jest potrzebne do regularnego działania i rozwijania swojej marki osobistej.
•    Jak unikać najpopularniejszych błędów oraz jak sprostać najczęstszym wyzwaniom. W kontekście pracy z klientami.
•    Jak budować markę własną poprzez dobrą komunikację z pracownikami i klientami.
•    Definiowania własnych silnych kompetencji.

ZAKRES TEMATYCZNY

1.    Czym jest personal branding w praktyce? Jakie cele (biznesowe, rozwojowe) może spełniać, w czym może nam pomóc i jak warto o niego dbać?   
2.    Podstawy strategiczne budowy marki osobistej – cele, grupa docelowa, wyróżniki
     i definicja sukcesu. Część wykładowa, a następnie ćwiczenia indywidualne.   
3.    Zasada budowania wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.   
4.    Zasada komunikacji własnej marki w organizacji oraz wśród klientów.   
5.    Techniki zwiększania poczucia pewności siebie   
6.    Zasady dyplomatycznej asertywności.  
7.    Umiejętność panowania nad emocjami w sytuacjach kryzysowych.   
8.    Jak zachęcić do budowania marki osobistej Wasz zespół?   
9.    Przykłady marek osobistych ze zwróceniem uwagi na różnice na poziomie celu, grupy docelowej, efektów i wyróżników komunikacji. Przegląd case studies.   
10.    Jak zarządzać marką osobistą, by działać efektywnie, regularnie i satysfakcjonująco?   
11.    FAQ, czyli przegląd najczęstszych problemów i wątpliwości, jakie mogą się pojawić w trakcie budowania i dbania o własną markę osobistą.   

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń do nas!

Wybierz temat lub oddział SEKA S.A.

Infolinia
Infolinia

+48 22 517 88 88

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Dział handlowy
Dział handlowy

+48 22 517 88 66

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Białystok
Oddział Białystok

+48 85 871 22 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Bielsko-Biała
Oddział Bielsko-Biała

+48 33 300 10 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Bydgoszcz
Oddział Bydgoszcz

+48 52 522 57 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gdańsk
Oddział Gdańsk

+48 58 732 08 80

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gdańsk
Oddział Gdańsk

+48 58 732 08 80

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gorzów Wlkp.
Oddział Gorzów Wlkp.

+48 95 737 46 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Katowice
Oddział Katowice

+48 32 700 22 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Kielce
Oddział Kielce

+48 41 230 98 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Koszalin
Oddział Koszalin

+48 94 721 42 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Kraków
Oddział Kraków

+48 12 203 19 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Łódź
Oddział Łódź

+48 42 280 10 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Lublin
Oddział Lublin

+48 81 464 16 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Olsztyn
Oddział Olsztyn

+48 89 679 94 40

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Poznań
Oddział Poznań

+48 61 624 02 60

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Rzeszów
Oddział Rzeszów

+48 17 717 65 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Szczecin
Oddział Szczecin

+48 91 88 19 500

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Warszawa
Oddział Warszawa

+48 22 517 88 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Wrocław
Oddział Wrocław

+48 71 738 38 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline