CELE SZKOLENIA
Zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.
ADRESACI SZKOLENIA
Sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, menadżerowie sprzedaży
KORZYŚCI
Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta.
Budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta.
Rozwój efektywnych technik skutecznego komunikowania się, w zależności od zastanej sytuacji.
Uczestnicy również dokonają samoanalizy w oparciu o kryteria zaproponowane przez trenera aby zidentyfikować obszary, gdzie najszybciej mogą wznieść się na wyższy poziom efektywności.
ZAKRES TEMATYCZNY
• przygotowanie do wizyty/rozmowy telefonicznej.
• ja handlowiec – właściwa postawa kluczem do sukcesu.
• skąd mam wiedzieć co jest ważne dla klienta?
• pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
• komunikacja w relacji klient/sprzedawca.
• etapy i przebieg rozmowy handlowej.
• klient się czepia! – obiekcje, szansa, czy zagrożenie?
• indywidualny plan działania