Zapraszamy na nasze autorskie szkolenie – Interwencja kryzysowa dla HR
W sytuacji epidemii i daleko idących zmian w sposobie funkcjonowania zawodowego pracowników pojawiają się niestandardowe potrzeby związane z izolacją, pracą zdalną, zagrożeniem chorobą, a także nawet śmiercią bliskich i kolegów. Przed pracownikami działów HR oraz menadżerami powstają w związku z tym nowe, niestandardowe wyzwania związane z udzielaniem wsparcia współpracownikom w tych trudnych sytuacjach i pomocą w podjęciu adekwatnych działań wobec napotykanych trudności.
Jeśli chcesz:
- Przygotować się do pełnienia roli interwenta kryzysowego i prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami przeżywającymi sytuacje trudne
- Zdobyć wiedzę zintegrowaną wiedzę dotyczącą psychologicznych aspektów pomagania w formie Interwencji Kryzysowej
- Zapoznać się z kluczowymi umiejętnościami interpersonalnymi użytecznymi w pomaganiu.
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów HR, wspierających współpracowników w sytuacjach trudnych i kryzysach wynikających ze zmian związanych z obecną sytuacją i koniecznymi zmianami naszych nawyków i sposobów działania w pracy, a także w sferze osobistej.
Zakres szkolenia obejmuje między innymi:
- Rozumienie emocji swoich i innych – rola empatii w pomaganiu;
- Psychologia emocji
- Zakres interwencji, gdzie stawiać granice, dokąd przekierowywać ludzi;
- Techniki pomagania – parafraza, klaryfikacja, konstruktywna porada, wzmocnienie – kontakt służący pomaganiu.
Zajęcia odbywają się
26.03.2021 (piątek), godz. 10.00-16:00
Skontaktuj się z nami poprzez:
- e-mail: zdalne.szkolenia@seka.pl
- lub bezpośrednio – 786 813 649
Zapytaj o współpracę w zakresie kompleksowego zapewnienia bezpieczeństwa; audytu, szkolenia i nadzoru, skontaktuj się z Michałem Sekundą Dyrektorem handlowym SEKA S.A. tel. 22 517 88 66 e-mail: michal.sekunda@seka.pl
NAJBLIŻSZE SZKOLENIA ZDALNE
Zapraszamy do odwiedzenia: Facebook | LinkedIn | YouTube | Twitter | Google | Magazyn SEKA