Siedziba firmy jest najlepszą reklamą
Frumax ma osiemnastoletnie doświadczenie na rynku drewna liściastego i iglastego. Firma z siedzibą w Koszalinie rozpoczęła swoją działalność na rynku lokalnym obecnie rozszerza swoją działalność w kraju i zagranicą. Marka firmy budowana jest nie tylko na szerokim asortymencie produktów o najwyższej jakość, ale również na fachowym wsparciu klientów na każdym etapie współpracy.
W lutym 2020 roku Koszalinie na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej powstała nowa siedziba firmy.
„W całym obiekcie utrzymywana jest stała wilgotność i temperatura powietrza, dzięki czemu jako jeden z nielicznych magazynów w Polsce mogą zagwarantować niezmienne warunki przechowywania produktów. Jeśli materiał na podłogę będzie tu składowany przez pół roku czy rok, pod żadnym względem nie zmieni swoich parametrów. To bardzo istotne przy materiałach drewnianych, które są niezwykle wrażliwe na wszelkie zmiany”
Zdrowie jest najważniejsze
Wraz z nastaniem epidemii COVID-19 firma stanęła przed nowymi wyzwaniami. Od samego początku dla ochrony pracowników i klientów przyjęto strategię nie stosowania półśrodków.
„Już w lutym ubiegłego roku na pierwsze obostrzenia natrafili nasi kierowcy dostarczający podłogi do klientów w Wielkiej Brytanii. Bez odpowiednich maseczek, rękawiczek i środków do dezynfekcji rąk nie mogliby wjechać na teren tamtejszych firm i dokonać rozładunku. Nikt o tym nie informował. Nie było sprecyzowanego przekazu i jasno określonych zasad. Na bieżąco musieliśmy się odnajdywać w nowej sytuacji i odpowiednio do niej dostosować, ale dzięki temu od samego początku firma FRUMAX była przygotowana na obostrzenia, które wprowadzono również w naszym kraju.”
Dzięki szybkiej reakcji już na początku pandemii udało się osiągnąć najwyższe standardy bezpieczeństwa, które zostały ocenione przez Państwową Inspekcje Sanitarną jako wzorowe. Nowa siedziba firmy pozwala na zachowanie bezpiecznego dystansu społecznego bez konieczności obniżenia standardów obsługi klientów, którzy mogą niezmiennie liczyć na wsparcie ze strony firmy w czasie realizacji zamówienia. Przyjęta strategia pozwoliła nie tylko przetrwać firmie najtrudniejszy okres, ale również rozwijać się poszerzając asortyment produktów i promując markę flooro
„Z jednej strony chciałoby się powiedzieć, że nie i najtrudniejszy okres już za nami. Nasza firma zdała ten egzamin, pomimo iż rozpoczynaliśmy z wysoko podniesioną poprzeczką i dużo szybciej niż inne firmy. Bardzo nas to cieszy i oczywiście zamierzamy utrzymać wysoki poziom ochrony zarówno pracowników, jak i naszych klientów.(…) Sytuacja jest bardzo dynamiczna, a dla ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa wprowadzane są nowe restrykcje. I tak wprowadzone obowiązkowe testowanie na obecność SARS CoV-2 dla pracowników, którzy dostarczają zamówienia naszym europejskim sąsiadom, może się okazać takim właśnie trudnym wyzwaniem. Dodatni wynik testu wiąże się wówczas z koniecznością pozostania za granicą na kwarantannie, dodatkowymi kosztami pobytu, przestoju i szeregiem innych wynikowych tych okoliczności. Jesteśmy oczywiście przygotowani na taką ewentualność, ale nie zwalnia nas to z odpowiedzialnego działania poprzez stosowanie się do zaleceń i obostrzeń.”
Powiedział Jarosław Palewski Założyciel firmy
Materiał jest także umieszczony na platformie wydawniczej, przyjaznej do czytania treści na smartfonie, zobacz poniżej:
☎️ Zapytaj o współpracę w zakresie kompleksowego zapewnienia bezpieczeństwa; audytu, szkolenia i nadzoru, skontaktuj się z Michałem Sekundą Dyrektorem handlowym SEKA S.A. tel. 22 517 88 66 e-mail: michal.sekunda@seka.pl.
W cyklu DOŚWIADCZENIE, opisaliśmy już kilka bardzo ciekawych case study działań SEKA S.A. ze swoimi klientami, do których należą największe światowe marki:
Shell – interweniuj, przestrzegaj, szanuj Więcej…
AMREST – Quick service & casual dining Więcej…
Rolls-Royce – organizator pracy bezpiecznej Więcej…
DHL – „O mały włos” Więcej…
PROSAVE.pl – Życie chronione wiedzą Więcej…
Zapraszamy do odwiedzenia: Facebook | LinkedIn | YouTube | Twitter | Google | Magazyn SEKA