Interwencja kryzysowa dla HR
W sytuacji epidemii i daleko idących zmian w sposobie funkcjonowania zawodowego pracowników pojawiają się niestandardowe potrzeby związane z izolacją, pracą zdalną, zagrożeniem chorobą, a także nawet śmiercią bliskich i kolegów. Przed pracownikami działów HR oraz menadżerami powstają w związku z tym nowe, niestandardowe wyzwania związane z udzielaniem wsparcia współpracownikom w tych trudnych sytuacjach i pomocą w podjęciu adekwatnych działań wobec napotykanych trudności. Podejście stosowane w Interwencji Kryzysowej bardzo dobrze wpisuje się w uzupełnienie roli HR o aspekty pozwalające skutecznie oddziaływać na współpracowników i pomagać im w przezwyciężaniu sytuacji kryzysowych w jakich się znaleźli. Wiedza i umiejętności z zakresu Interwencji Kryzysowej pomagają też we wsparciu menadżerów zgłaszających do HR pojawienie się sytuacji kryzysowych u swoich podwładnych
ZAPRASZAMY NA WARSZTAT ONLINE prowadzony na żywo, na platformie LiveWebinar.
na zamówienie w formie zamkniętej
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników działów HR do pełnienia roli interwenta kryzysowego; dostarczenie wiedzy niezbędnej do właściwego zrozumienia przechodzenia przez sytuacji kryzysowe, strategii radzenia sobie ze stresem i specyficznych potrzeb wynikających z doświadczania sytuacji trudnych.
Jeżeli interesuje Cię to szkolenie w wersji zamkniętej lub jesteś zainteresowany współpracą w zakresie realizacji dedykowanych dla Twojej organizacji skontaktuj się z nami: tel. 22 517 88 66, e-mail:handlowy@seka.pl
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów HR, wspierających współpracowników w sytuacjach trudnych i kryzysach wynikających ze zmian związanych z obecną sytuacją i koniecznymi zmianami naszych nawyków i sposobów działania w pracy, a także w sferze osobistej
- Uczestnicy szkolenia będą przygotowani do prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami przeżywającymi sytuacje trudne.
- Będą posiadali zintegrowaną wiedzę dotyczącą psychologicznych aspektów pomagania w formie Interwencji Kryzysowej.
- Zapoznają się z kluczowymi umiejętnościami interpersonalnymi użytecznymi w pomaganiu.
Trener, Coach, Facylitator, Psycholog, Terapeuta.
Wierzy w spójność i równowagę. Wspiera swoich klientów w odnajdywaniu sensu, autentyczności i rozpoczynaniu zmian od siebie. Na szkoleniach i sesjach indywidualnych stwarza uczestnikom przestrzeń do rozwoju, doświadczana i odnajdywania skutecznych i możliwie najprostszych sposobów uzyskania pożądanego efektu.
Jest trenerem od 1994 roku, a metody coachingowe w swojej pracy stosuje praktycznie od samych początków. Specjalizuje się w warsztatach i szkoleniach rozwijających kompetencje liderskie i umiejętności interpersonalne. Prowadzi sesje teamcoachingowe i warsztaty rozwijające efektywność zespołów. Wspiera wdrażanie zmian. Rozwija również swoich klientów w zakresie umiejętności sprzedaży, negocjacji, asertywności i radzenia sobie z konfliktem. Prowadzi warsztaty i sesje indywidualne w zakresie rozwoju osobistego.
Z wykształcenia jest psychologiem. Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Śląskim i podyplomowe Studium Socjoterapii. Posiada Certyfikat MPA Master Value People. Uczestniczył w wielu sesjach warsztatowych i szkoleniowych rozwijających kluczowe kompetencje trenerskie i coachingowe.
Jako trener i coach pracował m.in. dla: ALREC, Bonduelle, Erbud, Monier Polska, KZPP w Krapkowicach obecnie METSA, Lafarge, Makro Cash & Carry, Medicover,, Multiserwis, Lionbridge, Nationale Nederlanaden, Napollo, BZWBK/Santander, PKO BP, ENEA, ANWIL, Polkomtel, SKANSKA, ALLEGRO, BSH, PROMAR, ZDROWIT, DOOSAN, SBB Energy, Energa, Iglotex, WARTA, Orange, Procter&Gamble, ROCHE, EFL Credit Agricole, Opel, TDJ, OKPOL, T-Mobile, PAŻP, ASSECO, RIGIPS, Sygnity, SIG, Nederman Manufacturing, Nestle Waters Polska, OVITA Nutricia (obecnie NUTRICIA), PKN Orlen, PZU, SVZ Poland, TAURON i wiele innych.