eTradeShow – targi i konferencja dla e-commerce - patronat SEKA S.A.

eTradeShow – targi i konferencja dla e-commerce – patronat SEKA S.A.
12 września (czwartek) na PGE Narodowym w Warszawie
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Jak sprzedawać na Amazon? Jak skutecznie zintegrować sprzedaż online i offline. Czy influencerzy sprzedają? Zapraszamy na nowe wydarzenie dla branży e-commerce – eTradeShow 2019. Kilkudziesięciu wystawców, 3 sceny konferencyjne, 26 prelegentów. Wyniki badania Koszyk Roku. Gra networkingowa, eCommerce Awards i Business Matching. To wszystko już 12 września na PGE Narodowym. Poznasz oferty dla e-commerce od wiodących marek. Narzędzia do generowania sprzedaży, platformy dla e-sklepów, agencje marketingowe, firmy logistyczne i wiele więcej.
Czego dowiesz się na eTradeShow?
- Jakie są czynniki sukcesu w e-commerce.
- Reklama e-commerce dla początkujących.
- Omnichannel w obsłudze i sprzedaży sklepu internetowego.
- Integracja sprzedaży stacjonarnej z online.
- Poznasz proste sposoby na zwiększenie sprzedaży zagranicznej.
- Korzyści z influencer marketingu.
- Jak Progressive Web App zmienia zasady gry w e-commerce.
- reklama produktowa w Google Ads oraz Google Comparision Shopping Services.
- Jak bronić się przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami?
- Jak skutecznie sprzedawać na Amazon – poparte konkretnymi case studies.
- Jak wygląda SEO w e-commerce.
- Digitalizacja a nawyki płatnicze Polaków.
- Czy dostawy i zwroty w e-sklepie mogą być jeszcze prostsze?
- Jakie są aspekty prawne marketingu w Internecie?
- Jak pozyskać klienta w 3 sekundy?
Oraz czy influencerzy sprzedają?
W trakcie wydarzenie odbędzie się ogłoszenie wyników badania Koszyk Roku. Koszyk Roku to pierwsze w Polsce, kompleksowe badanie User Experience w e-commerce oraz przygotowany na bazie wyników ranking 100 najbardziej przyjaznych sklepów internetowych. Autorami badania są fintech Twisto, oferujący płatności internetowe „Kup teraz, zapłać później” i studio badawczo-projektowe EDISONDA. Badanie powstało w partnerstwie z ING Bankiem Śląskim i Mastercard.
PRZECZYTAJ WIĘCEJ O INFLUENCE MARKETINGU W ARTYKULE Z OSTATNIEGO MAGAZYNU SEKA – strona numer 40.
Przyjdź na eTradeShow. Zainspiruj się. Nawiąż relacje. Rozwiń swój sklep i dołącz do liderów branży e-commerce. Wydarzenie odbędzie się 12 września (czwartek) na PGE Narodowym w Warszawie.
Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących branże e-commerce jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Program i bilety są dostępne na eTradeShow.pl Organizatorem eTradeShow jest IC Events – najszybciej rozwijający się organizator branży targowo-konferencyjnej w Polsce.
☎️ Zapytaj o współpracę w zakresie kompleksowego zapewnienia bezpieczeństwa; audytu, szkolenia i nadzoru, skontaktuj się z Michałem Sekundą Dyrektorem handlowym SEKA S.A. tel. 22 517 88 66 e-mail: michal.sekunda@seka.pl
Zapraszamy do odwiedzenia: Facebook | LinkedIn | YouTube | Twitter | Google | Magazyn SEKA
