Coroczny przegląd – ZFŚS a RODO
ZAPRASZAMY NA SPOTKANIE BIZNESOWE W FORMIE SZKOLENIA
Z OMÓWIENIEM NAJWAŻNIEJSZYCH KWESTII DOTYCZĄCYCH COROCZNEGO PRZEGLĄDU DOKUMENTACJI ZFŚS
Szkolenie realizowane jest online.
kiedy: 25 stycznia 2021 r. , godz. 10:00 – 12:00, jak: ON-LINE, koszt szkolenia: 89PLN
CELE SZKOLENIA
Podczas szkolenia dowiedzą się Państwo jak przeprowadzić przegląd dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i sporządzić raport oraz jakie dane osobowe może przetwarzać pracodawca w ramach funkcjonowania ZFŚS.
- Jakie dane może przetwarzać pracodawca w ramach działania ZFŚS?
- Jak przeprowadzić przegląd dokumentacji?
- Jakie obowiązki informacyjne należy spełnić i do kogo?
- Czy powinniśmy nadać upoważnienia jeśli tak to jakie?
- Co powinien zawierać regulamin ZFŚS?
Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas naszego szkolenia!
ZAKRES TEMATYCZNY
Ochrona danych osobowych w działach kadr.
ADRESACI SZKOLENIA
Osoby pracujące w działach personalnych, działy kadr, HR.
KORZYŚCI
Podczas szkolenia uczestnicy:
- Dowiedzą się jak przeprowadzić przegląd dokumentacji ZFŚS.
- Poznają prawidłową podstawę przetwarzania danych w procesie.
- Dowiedzą się jakie upoważnienia nadać i komu.
- Dowiedzą się jak spełnić obowiązek informacyjny.
- Będą potrafili praktycznie zastosować przekazaną wiedzę.
PROWADZĄCA
Kontakt: tel. 22 517 88 04 | kom. 506 279 187 | e-mail: aleksandra.kielbratowska@seka.pl
TEMATYKA SZKOLENIA
- Jakie dane może przetwarzać pracodawca w ramach działania ZFŚS?
- Jak przeprowadzić przegląd dokumentacji ZFŚS?
- Jakie obowiązki informacyjne należy spełnić i do kogo?
- Czy powinniśmy nadać upoważnienia jeśli tak to jakie?
- Co powinien zawierać regulamin ZFŚS?
- Jaki jest okres przechowywania dokumentacji z ZFŚS?
- Czy pracodawca może przetwarzać dane szczególnych kategorii w ramach funkcjonowania ZFŚS?
- Komisja socjalna – czy nadajemy upoważnienie, czy musimy spełniamy obowiązek informacyjny?
1. Wysłanie przez Uczestnika zgłoszenia poprzez kliknięcie ikony „Wyślij zgłoszenie” jest równoznaczne z akceptacją niniejszych warunków uczestnictwa.
2. Ostateczne uczestnictwo musi zostać potwierdzone przez Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy lub wpisania uczestnika na listę rezerwową ze względu na ograniczoną liczbę miejsc na szkoleniu.
3. Organizatorem szkolenia jest firma SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie (04-386), przy ul. Paca 37 o kapitale zakładowym w wysokości 2.000.000,00 PLN, wpisana do rejestru przedsiębiorców, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000082102.
4. Opłata za udział w szkoleniu powinna zostać zaksięgowana na koncie Organizatora najpóźniej 14 dni robocze po zakończeniu szkolenia.
5. Uczestnik ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług szkoleniowych bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia. W przypadku doręczenia Organizatorowi pisemnego powiadomienia o rezygnacji ze szkolenia nie później niż 14 dni roboczych przed terminem szkolenia, uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty. W przypadku późniejszych rezygnacji uczestnik zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości:
• 50% jego wartości – w przypadku powiadomienia o rezygnacji doręczonego Organizatorowi na mniej niż 14 dni przed szkoleniem
• 80% jego wartości – w przypadku powiadomienia o rezygnacji doręczonego Organizatorowi na mniej niż 5 dni przed szkoleniem
• 0% – nieobecność zgłoszonego uczestnika zobowiązuje do zapłaty pełnej należności.
6. Wysokość opłaty za uczestnictwo w szkoleniu została ustalona przez Organizatora i obowiązuje do czasu zmiany jej przez Organizatora.
7. Ewentualne zastrzeżenia co do realizowanej usługi szkoleniowej należy zgłaszać na adres Organizatora wskazany w punkcie 3 powyżej, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub odwołania szkolenia (odstąpienia od umowy). W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia a uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia i nie wniósł opłaty za szkolenie wówczas umowa ulega rozwiązaniu bez potrzeby składania dodatkowych oświadczeń woli przez Strony. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia po wniesieniu opłaty przez uczestnika, zaś uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia całość wniesionej kwoty zostanie zwrócona.
Skontaktuj się z nami poprzez:
- e-mail: zdalne.szkolenia@seka.pl
- lub bezpośrednio – 786 813 649
Zapytaj o współpracę w zakresie kompleksowego zapewnienia bezpieczeństwa; audytu, szkolenia i nadzoru, skontaktuj się z Michałem Sekundą Dyrektorem handlowym SEKA S.A. tel. 22 517 88 66 e-mail: michal.sekunda@seka.pl