CELE SZKOLENIA
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod komunikacji i wykorzystanie ich w
pracy menedżera przy budowaniu zespołu i rozwiązywaniu problemów.
W szczególności celem szkolenia jest:
– zdobycie wiedzy na temat metod komunikacji i problemów komunikacyjnych
– nabycie umiejętności wykorzystania sprawdzonych metod komunikacyjnych do podnoszenia
skuteczności zespołów, dostarczania innowacyjnych rozwiązań, rozwiązywania złożonych problemów
– nabycie wiedzy na temat roli pracy zespołowej i jej wpływu na budowanie kultury pracy opartej o ciągłe
zwiększanie jej jakości
– zdobycie wiedzy na temat roli jaką odgrywa zespół i wzajemna współpraca dla realizacji celów
przedsiębiorstwa
– nabycie umiejętności menedżerskiej planowania rozwoju liderów i talentów
– nabycie umiejętności pracy z grupą liderów o odmiennych postawach, poglądach i sposobach
myślenia (ćwiczenia)
– uzyskanie kompetencji społecznej w zakresie motywacji do doskonalenia warsztatu menedżera w
zakresie umiejętności miękkich
ADRESACI SZKOLENIA
trenerzy, menagerzy
KORZYŚCI
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod komunikacji i wykorzystanie ich w
pracy menedżera przy budowaniu zespołu i rozwiązywaniu problemów.
ZAKRES TEMATYCZNY
1. Istota komunikacji i pracy w grupie.
2. Narzędzia do coachingu zespołu według Action Learning.
3. Obserwacja pokazowej sesji pracy zespołowej.
4. Komunikacja w zespole oparta o proces zadawania pytań.
5. Trening umiejętności komunikacyjnych
6. Zastosowanie skutecznych metod komunikacji w organizacji.
7. Prowadzenie spotkania pod kierunkiem specjalisty (rozwiązywanie problemów – ćwiczenia).
8. Budowanie programu rozwoju liderów i zarządzania talentami.
9. Dynamika zespołowa podczas spotkań grupowych.
10. Czynniki budujące wysoce skuteczne zespoły i sposoby na ich rozwój.