CELE SZKOLENIA
Rozwinięcie zasobów i możliwości pomocnych w procesie zmiany reakcji na stresujące sytuacje w pracy i życiu osobistym. Wypracowanie pozytywnego podejścia do samego siebie i innych z akceptacją i empatią.
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie dedykujemy szczególnie osobom, które na co dzień odpowiadają za budowanie relacji z innymi, tworzenie skutecznych zespołów, a także własny, harmonijny rozwój.
KORZYŚCI
Uczestnicy szkolenia:
– rozwiną umiejętność zarządzania emocjami, radzenia sobie z sytuacją problemową w sposób pozwalający na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze,
– poznają metody dzięki którym łatwiej im będzie rozwiązywać problemy a w sytuacjach emocjonalnie trudnych pozwolą zachować dobre relacje pomiędzy stronami,
– zyskają wiedzę, która pomoże im w budowaniu długotrwałej odporności psychicznej na stres i pewność siebie.
ZAKRES TEMATYCZNY
- Wpływ osobowości na relacje międzyludzkie.
- Zdolności przywódcze – cechy przywódcy, rodzaje liderów.
- Podejmowanie decyzji i praca w zespole.
- Konflikt interesów – komunikacja w sytuacjach konfliktowych, wyrażanie własnych emocji.
- Podejście do problemów – neurotyczne, stereotypowe i twórcze.
- Komunikacja niewerbalna – analiza intencji człowieka, wykrywanie symptomów kłamstwa.
- Stres – jak sobie z nim radzić.