Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy zobowiązuje pracowników służby BHP do odbywania szkoleń nie rzadziej niż raz na pięć lat. SEKA S.A. Rzeszów organizuje takie szkolenia dla Ciebie!
Adresatami naszego szkolenia są zarówno pracownicy służby bezpieczeństwa i higieny pracy jak i osoby pełniące zadania tej służby. Zajęcia mają na celu aktualizację i uzupełnienie wiedzy i umiejętności z zakresu: przepisów prawnych, analizy i oceny zagrożeń oraz metod oceny ryzyka związanego z tymi zagrożeniami, organizacji i metod kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy a także pomoc w rozwiązywaniu trudnych problemów z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zakres tematyczny szkolenia:
- wybrane regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, z omówieniem źródeł prawa międzynarodowego (dyrektyw WE, konwencji MOP),
- problemy ergonomii w kształtowaniu warunków pracy,
- metody identyfikacji, analizy i oceny zagrożeń oraz oceny ryzyka związanego z tymi zagrożeniami,
- metody likwidacji lub ograniczenia oddziaływania na pracowników czynników szkodliwych dla zdrowia, uciążliwych i niebezpiecznych występujących w procesach pracy,
- nowoczesne rozwiązania techniczno-organizacyjne wpływające na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy,
- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,
- analiza przyczyn wybranych wypadków przy pracy i związana z nimi profilaktyka,
- nowoczesne metody pracy służby bhp,
- nowoczesne metody szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń (np. pożaru, awarii) w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku,
- problemy ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska naturalnego.
Początek szkoleń już 08.03 br. Przeczytaj więcej i zarejestruj się już teraz!
Zobacz też:
Zapraszamy do odwiedzenia: Facebook | LinkedIn | YouTube | Twitter | Google | Magazyn SEKA
Zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-036 Warszawa;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – odo@seka.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych lub w celach marketingowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz art. 2 i 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j.);
- odbiorcą danych, poza Administratorem, są podmioty z nim współpracujące, które wspierają nas w naszej działalności, w szczególności zapewniają wsparcie techniczne dla wewnętrznych systemów IT,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu żądania ich usunięcia;
- posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych,
- dane nie będą przekazywane do państw trzecich,
- pozyskane dane pochodzą ze źródeł publicznie dostępnych,
- dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.