Pliki cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zaakceptuj, jeśli chcesz dalej korzystać ze strony.

Jeśli widzisz ten popup zbyt często, sprawdź czy masz włączoną akceptację plików cookies w swojej przeglądarce.

Polityka prywatności

Akceptuję
SEKA S.A. | Dostarczamy uzupełniające się usługi w zakresie obowiązkowych zadań firm, w każdym mieście Polski.
Zaznacz stronę

CELE SZKOLENIA

Celem kursu jest kompleksowe przygotowanie uczestników do pełnienia roli managera, specjalisty ESG, specjalisty ds. zrównoważonego  rozwoju w organizacji.

Od 2024 roku zaczyna się wdrażanie obowiązku raportowania ESG. 
ESG to skrót powstały od pierwszych liter Environmental, Social, Governance i odnosi się do działań związanych z:
• ochroną środowiska, 
• odpowiedzialnością społeczną, 
• ładem korporacyjnym. 
Każde z tych działań odgrywa znaczącą rolę w ocenie i zarządzaniu zrównoważonym rozwojem przedsiębiorstwa. 
ESG to raportowanie typu niefinansowego, obejmujące dane przedsiębiorstwa, poprzez które można wykazać jego działania niezwiązane z czysto ekonomicznymi wskaźnikami rozwoju. Transparentnie komunikując swoje działania w zakresie ESG, firmy mogą zyskać zaufanie interesariuszy, lepiej zarządzać ryzykiem i stymulować innowacje.
Obowiązek raportowania ESG będzie wdrażany stopniowo. Podmioty, w zależności od liczby zatrudnianych pracowników, sum bilansowych i rocznych przychodów, będą zobowiązane wprowadzić raportowanie od roku 2024, 2025, 2026 lub 2026.
Aby terminowo i zgodnie ze standardami przygotować się do obowiązku raportowania ESG, niezbędne jest wczesne zidentyfikowanie zakresu raportowania oraz opracowanie efektywnego systemu. 
Dlatego kluczowe jest, by organizacje w porę zapewniły sobie dobrze przygotowanego do swojej roli managera ESG.

ADRESACI SZKOLENIA

Na kurs zapraszamy:
• osoby, które chcą się przekwalifikować i zdobyć nowy zawód
• osoby, które chcą usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę
• osoby, które zostały wyznaczone przez organizacje do objęcia roli osoby odpowiedzialnej za koordynowanie i raportowanie strategii ESG oraz za opracowanie raportu zrównoważonego rozwoju.

KORZYŚCI

• Uczestnik zdobędzie niezbędną i praktyczną wiedzę oraz umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku managera ESG.
• Kurs praktycznie przygotuje  do pozyskiwania odpowiednich informacji i przygotowania dokumentacji.
• Kurs obejmuje szerokie spektrum tematów związanych z ESG – ze względu na to, że manager ESG musi być niezwykle elastyczny, aktualizować wiedzę i dostosowywać działania do bieżących okoliczności i oczekiwań organizacji, którą reprezentuje.
• Prowadzący to praktycy z doświadczeniem zawodowym w obszarze ESG.
• Absolwenci po ukończeniu kursu otrzymają zaświadczenia zgodne ze wzorem MEN Niepublicznej Placówki Kształcenia Ustawicznego SEKA.

ZAKRES TEMATYCZNY

1. Od CSR do ESG. Jak rozumiemy aktualnie ESG? Dlaczego potrzebujemy zrównoważonego biznesu? Dlaczego warto wziąć udział w wyścigu?
2. Inicjatywy ONZ & UE. Pakiet Fit-for-55. Agenda 2030. Cele zrównoważonego rozwoju.10 Zasad Global Compact.
3. Wprowadzenie do kluczowych regulacji – zakres podmiotowy i czasowy obowiązywania.
4. Geneza raportowania niefinansowego – Dyrektywa 2014/95 NFRD (Non-Financial Reporting Directive). Koncepcja istotności. Standardy GRI. Inne standardy -SIN, Wytyczne GPW. Relacje z interesariuszami – badanie interesariuszy.
5. Wdrażanie wymogów ESG/zrównoważonego rozwoju rozpoczyna się od sektora finansowego – Rozporządzenie SFDR. W jaki sposób wymogi adresowane do sektora finansowego przenoszą się na jego klientów?
6. Skąd wiemy, czy nasza działalność jest lub może być “zielona”? Czy nasza działalność musi być zielona i dlaczego (korzyści i ryzyka)?
7. Taksonomia (Rozporządzenie ws. unijnej systematyki), czyli elementarz zielonej działalności.
8. Taksonomia – minimalne gwarancje. Dlaczego kwestie społeczne są równie istotne jak kwestie środowiskowe? Projekt Taksonomii społecznej.
9. Ewolucja koncepcji raportowania (ujawnień w zakresie zrównoważonego rozwoju). Nowe reguły gry – Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD). 
10. Ocena podwójnej istotności – sposób jej realizacji, korzyści, wyzwania
• Etapy oceny procesu podwójnej istotności. 
• Etap A: Analiza otoczenia podmiotu raportującego (łańcucha wartości). 
• Etap B: Identyfikacja potencjalnych kwestii istotnych dla zrównoważonego rozwoju. 
• Etap C: Ocena i określenie istotnych kwestii.
• Etap D: Raportowanie.
• Zadanie domowe.
11. Ocena podwójnej istotności – warsztaty omawiające zadanie domowe.
12. NFRD a CSRD – porównanie reguł raportowania. Co aktualnie raportujemy, a co będziemy raportować – porównanie. 
13. Jak możemy zidentyfikować interesariuszy.
14. Standardy ESRS – 2 standardy przekrojowe – ESRS:
• 1 Wymogi ogólne.
• 2 Ujawnienia ogólne.
15. 5 standardów dotyczących kwestii środowiskowych:
• ESSZR Ś1 Zmiana klimatu.
• ESSZR Ś2 Zanieczyszczenia.
• ESSZR Ś3 Woda i zasoby morskie.
• ESSZR Ś4 Bioróżnorodność i ekosystemy.
• ESSZR Ś5 Wykorzystanie zasobów i gospodarka obiegu zamkniętego.
16. 4 standardy dotyczące kwestii społecznych:
• ESSZR S1 Kadra pracownicza.
• ESSZR S2 Pracownicy w łańcuchu wartości.
• ESSZR S3 Społeczności dotknięte.
• ESSZR S4 Konsumenci i użytkownicy końcowi.
17. Dekarbonizacja. Kalkulacja śladu węglowego. Stosowane standardy i dostępne narzędzia.
18. Strategia ESG w przedsiębiorstwie – warsztaty.
19. Skąd pozyskać finansowanie na transformację biznesu? Zrównoważone finansowanie – możliwe formy. SSL, zielone finansowanie.
20. Jak instytucje finansowe oceniają ryzyko ESG klientów? 
21. Specyfika i wyzwania poszczególnych branż: branża energetyczna, produkcyjna, mieszkaniowa itp. 
22. Zrównoważone finansowanie – warsztaty.
23. Ocena kontrahentów – dlaczego tak ważna jest działalność naszych kontrahentów w aspekcie zrównoważonego rozwoju? Due dilligence. Przepisy Dyrektywy CSDDD (Corporate Sustainablity Due Dilli Directive). Zakres podmiotowy i czasowy obowiązywania Dyrektywy. 

Zapisz się na szkolenie
Logo popup

Prosimy przed wysłaniem formularza sprawdzić wypełnione rubryki, aby uniknąć niewłaściwego wyboru kursu. W celu akceptacji poniższych danych i przesłania karty zgłoszenia proszę kliknąć przycisk „Wyślij zgłoszenie”.

Informacje o szkoleniu:

Nazwa: Manager ESG
Zajęcia odbywają się w dniach:

30.11 - sobota , godz: 09:30 - 17:00

01.12 - niedziela , godz: 09:30 - 17:00

07.12 - sobota , godz: 09:30 - 17:00

08.12 - niedziela , godz: 09:30 - 17:00

14.12 - sobota , godz: 09:30 - 17:00

15.12 - niedziela , godz: 09:30 - 17:00

11.01 - sobota , godz: 09:30 - 17:00

12.01 - niedziela , godz: 09:30 - 17:00

Dodatkowe informacje:
Cena: 3900 złotych

Typ zgłoszenia:

Dane uczestnika:

Imię:

Nazwisko:

Stanowisko:

Telefon (9 cyfr):

E-mail:

Data urodzenia: (rok-miesiąc-dzień):

Dane firmy:

Nazwa:

NIP:

Adres:

Kod pocztowy (np. 00-000):

Miasto:

 Chcę otrzymać fakturę VAT

Odbiorca faktury:

Proszę wypełnić w przypadku gdy Nabywcą i Odbiorcą faktury są różne podmioty. Dotyczy np. jednostek samorządu terytorialnego.

Skopiuj dane firmy

Nazwa:

NIP:

Adres:

Kod pocztowy (np. 00-000):

Miasto:

Inne:

BRAKOpłata za szkolenie w ramach umowy z SEKA.Należność zostanie przelana na konto.

numer umowy:

Prosimy o wpłatę należności na konto:
40 1500 1878 1218 7004 2377 0000
Santander Bank Polska S.A. 6 Oddział w Warszawie

Inne:

Zapoznałem/-am się z klauzulą informacyjną, regulaminem oraz Polityką Prywatności

Niniejszym oświadczamy, ze akceptujemy poniższe warunki uczestnistwa w szkoleniach

Oświadczamy, że jesteśmy upoważnieni do otrzymywania faktury VAT. Upoważniamy Was do wystawienia faktury bez naszego podpisu.

1 Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j. z późn. zm.).

Klauzula informacyjna

Organizator informuje:

  • Administratorem Twoich danych osobowych jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
  • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – drogą elektroniczną na adres: odo@seka.pl lub listownie na adres siedziby SEKA S.A., ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zawartej umowy z SEKA S.A. (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celu udokumentowania zawartej umowy i jej rozliczenia, na podstawie przepisów prawa podatkowego, rachunkowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz w celu archiwalnym (dowodowym) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych(jeśli wyraziłeś na to zgodę), zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z późn. zm.), ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j. z późn.zm.) oraz w celu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Odbiorcą Twoich danych osobowych są podmioty współpracujące z Administratorem, które wspierają nas w naszej działalności, zapewniają nam wsparcie techniczne i informatyczne dla wewnętrznych systemów IT oraz wspierają nas w e-mail marketingu;
  • Twoje dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do konkretnego przetwarzania danych. Z pewnością dane będą przetwarzane przez okres trwania łączącej nas umowy, jak również przez okres trwania wymagalności ewentualnych roszczeń z tym związanych;
  • Dane osobowe pozyskane w celu przesyłania informacji handlowych i marketingu bezpośredniego przetwarzane będą do momentu wniesienia sprzeciwu;
  • Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne i jest jednocześnie warunkiem zawarcia niniejszej umowy.

Warunki dodatkowe

1. Wysłanie przez Uczestnika zgłoszenia poprzez kliknięcie ikony „Wyślij zgłoszenie” jest równoznaczne z zawarciem z Organizatorem umowy o świadczenie usług szkoleniowych oraz akceptacją niniejszych warunków uczestnictwa.

2. Organizatorem szkolenia jest firma SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie (04-386), przy ul. Paca 37 o kapitale zakładowym w wysokości 2.000.000,00 PLN, wpisana do rejestru przedsiębiorców, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000082102.

3. Opłata za udział w szkoleniu powinna zostać zaksięgowana na koncie Organizatora najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia.

4. Uczestnik ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług szkoleniowych bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od dnia jej zawarcia, chyba że rozpoczęto świadczenie usług przez upływem ww. terminu. Podstawa prawna art. 7 ust. 1 ustawa z dn. 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t.j. Dz. U. 2012.12.25)

5. Wysokość opłaty za uczestnictwo w szkoleniu została ustalona przez Organizatora i obowiązuje do czasu zmiany jej przez Organizatora.

6. Ewentualne zastrzeżenia co do realizowanej usługi szkoleniowej należy zgłaszać na adres Organizatora wskazany w punkcie 2 powyżej, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub odwołania szkolenia. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia a uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia i nie wniósł opłaty za szkolenie wówczas umowa ulega rozwiązaniu bez potrzeby składania dodatkowych oświadczeń woli przez Strony. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia po wniesieniu opłaty przez uczestnika, zaś uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia całość wniesionej kwoty zostanie zwrócona.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Dane uczestnika:

Imię:

Nazwisko:

Adres:

Kod pocztowy (np. 00-000):

Miasto:

Telefon (9 cyfr):

E-mail:

Data urodzenia: (rok-miesiąc-dzień):

Inne:

Zapoznałem/-am się z klauzulą informacyjną, regulaminem oraz Polityką Prywatności

Niniejszym oświadczamy, ze akceptujemy poniższe warunki uczestnictwa w szkoleniach

Oświadczamy, że jesteśmy upoważnieni do otrzymywania faktury VAT. Upoważniamy Was do wystawienia faktury bez naszego podpisu.

1 Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j. z późn. zm.).

Klauzula informacyjna

Organizator informuje:

  • Administratorem Twoich danych osobowych jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
  • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – drogą elektroniczną na adres: odo@seka.pl lub listownie na adres siedziby SEKA S.A., ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zawartej umowy z SEKA S.A. (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celu udokumentowania zawartej umowy i jej rozliczenia, na podstawie przepisów prawa podatkowego, rachunkowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz w celu archiwalnym (dowodowym) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji handlowych (jeśli wyraziłeś na to zgodę), zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 t.j. z późn. zm.), ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2019.2460 t.j. z późn.zm.) oraz w celu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Odbiorcą danych, są podmioty współpracujące z Administratorem, które wspierają nas w naszej działalności szkoleniowej, zapewniają nam wsparcie techniczne i informatyczne dla wewnętrznych systemów IT oraz wspierają nas w e-mail marketingu;
  • Twoje dane osobowe zebrane w celu realizacji szkolenia będą przechowywane przez okres uznany za konieczny dla spełnienia celu, w jakim zostały zebrane w tym zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów i regulacji prawnych oraz polityką prywatności SEKA S.A., nie dłużej niż do czasu przedawnienia roszczeń;
  • Twoje dane osobowe pozyskane w celach przesyłania informacji handlowych i marketingu bezpośredniego przetwarzane będą do momentu wniesienia sprzeciwu;
  • Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jest jednocześnie warunkiem zawarcia niniejszej umowy;

Warunki dodatkowe

1. Wysłanie przez Uczestnika zgłoszenia poprzez kliknięcie ikony „Wyślij zgłoszenie” jest równoznaczne z zawarciem z Organizatorem umowy o świadczenie usług szkoleniowych oraz akceptacją niniejszych warunków uczestnictwa.

2. Organizatorem szkolenia jest firma SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie (04-386), przy ul. Paca 37 o kapitale zakładowym w wysokości 2.000.000,00 PLN, wpisana do rejestru przedsiębiorców, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000082102.

3. Opłata za udział w szkoleniu powinna zostać zaksięgowana na koncie Organizatora najpóźniej 2 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia.

4. Uczestnik ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług szkoleniowych bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od dnia jej zawarcia, chyba że rozpoczęto świadczenie usług przez upływem ww. terminu. W przypadku doręczenia Organizatorowi pisemnego powiadomienia o rezygnacji ze szkolenia na nie później niż 5 dni roboczych przed terminem szkolenia, uczestnikowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty. W przypadku późniejszych rezygnacji uczestnik zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości 50% jego wartości. Nieobecność zgłoszonego uczestnika zobowiązuje do zapłaty pełnej należności.

5. Wysokość opłaty za uczestnictwo w szkoleniu została ustalona przez Organizatora i obowiązuje do czasu zmiany jej przez Organizatora.

6. Ewentualne zastrzeżenia co do realizowanej usługi szkoleniowej należy zgłaszać na adres Organizatora wskazany w punkcie 2 powyżej, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub odwołania szkolenia. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia a uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia i nie wniósł opłaty za szkolenie wówczas umowa ulega rozwiązaniu bez potrzeby składania dodatkowych oświadczeń woli przez Strony. W sytuacji gdy Organizator zmienił lub odwołał termin szkolenia po wniesieniu opłaty przez uczestnika, zaś uczestnik nie zaakceptował nowego terminu szkolenia całość wniesionej kwoty zostanie zwrócona.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.





Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń do nas!

Wybierz temat lub oddział SEKA S.A.

Infolinia
Infolinia

+48 22 517 88 88

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Dział handlowy
Dział handlowy

+48 22 517 88 66

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Białystok
Oddział Białystok

+48 85 871 22 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Bielsko-Biała
Oddział Bielsko-Biała

+48 33 300 10 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Bydgoszcz
Oddział Bydgoszcz

+48 52 522 57 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gdańsk
Oddział Gdańsk

+48 58 732 08 80

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gdańsk
Oddział Gdańsk

+48 58 732 08 80

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Gorzów Wlkp.
Oddział Gorzów Wlkp.

+48 95 737 46 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Katowice
Oddział Katowice

+48 32 700 22 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Kielce
Oddział Kielce

+48 41 230 98 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Koszalin
Oddział Koszalin

+48 94 721 42 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Kraków
Oddział Kraków

+48 12 203 19 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Łódź
Oddział Łódź

+48 42 280 10 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Lublin
Oddział Lublin

+48 81 464 16 30

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Olsztyn
Oddział Olsztyn

+48 89 679 94 40

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Poznań
Oddział Poznań

+48 61 624 02 60

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Rzeszów
Oddział Rzeszów

+48 17 717 65 20

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Szczecin
Oddział Szczecin

+48 91 88 19 500

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Warszawa
Oddział Warszawa

+48 22 517 88 50

Jesteśmy online

Jesteśmy offline

Oddział Wrocław
Oddział Wrocław

+48 71 738 38 00

Jesteśmy online

Jesteśmy offline