CELE SZKOLENIA
Podniesienie kompetencji w zakresie zarządzania i przywództwa oraz pozyskanie narzędzi wspierających pracę Lidera.
ADRESACI SZKOLENIA
– liderzy, menedżerowie, kierownicy,
– wszystkie osoby zainteresowane tą tematyką;
KORZYŚCI
Zwiększenie efektywności pracy zespołu oraz nabycie umiejętności: udzielania informacji zwrotnej, skutecznego rozwiązywania konfliktów, trafnego delegowania zadań, inspirowania i motywowania pracowników.
ZAKRES TEMATYCZNY
1. Liderem – trzeba się urodzić, czy można się nim stać?
2. Koło kompetencji Lidera zespołu – coaching menadżerski.
3. Trendy i wyzwania w zmieniającym się środowisku biznesowym.
4. Najczęstsze błędy zarządzających i jak ich unikać.
5. Wzrost znaczenia inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu zespołem we współczesnych organizacjach.
6. Jak skutecznie komunikować z zespołem – mocne strony, motywacje i obawy członków Twojego zespołu
wg typów osobowości.
7. Delegowanie zadań – jako jedno z wyzwań Lidera
8. Skuteczny feedback pracowniczy.
9. Reskiling i upskiling w rozwoju pracowników.