MS Excel – praktyka biznesu
Dziś każdy potrafi obsługiwać program Microsoft Excel. Czy na pewno!? Dlaczego wiec comiesięczne sporządzanie zestawień i analiz odbywa się w tak nerwowej atmosferze? Skąd ta nieznośna presja czasu, chaos i brak efektywności. Wszystko to razem powoduje, że wynik pracy wymaga kolejnych korekt, co tylko pogłębia stres. Tymczasem wykorzystanie wszystkich możliwości Excela pozwala oszczędzić czas i znacząco poprawia efektywność pracy – wystarczy wykroczyć poza zestaw podstawowych narzędzi programu.
Dlaczego Excel?
Duża elastyczność w połączeniu z rozbudowanymi możliwościami obliczeniowymi oraz względna prostota to niewątpliwe atuty Excela. Programy dedykowane do określonych zastosowań biznesowych nie są tanie a do tego często nie grzeszą elastycznością. W porównaniu z nimi Excela wykazuje niesamowitą wszechstronność. Fakt, że program jest stosowany powszechnie powoduje, że na przykład przygotowane przez Ciebie zestawienie bez trudu może zostać przesłane do twojego kontrahenta, który z pewnością będzie mógł się z nim zapoznać.
Inne zalety
Sporządzanie zestawień (np. fakturowych) z użyciem MS Excel pozwala na przeprowadzanie przekrojowych analiz pod kontem innym niż to było przewidziane na początku. Nie nastręcza to większych trudności – przy zastosowaniu bardziej zaawansowanych funkcji programu. Ta zaleta ma nie bagatelne znaczenie zwłaszcza dla małych i średnich przedsiębiorstw, których nie stać ani na zatrudnianie dodatkowych pracowników ani na inwestycje w dedykowanie oprogramowanie.
Do wielu z nas suche zestawienia liczbowe nie przemawiają, i tu też z pomocą przechodzi Excel. Program pozwala na sporządzanie różnorakich wykresów w sposób prosty i intuicyjny.
Możliwości Excela są tak szerokie, że jego zastosowanie w biznesie limitowane są jedynie naszą kreatywnością. Szczególnie mniejsze firmy narażone są na pokusę by rozliczenie budżetowe przeprowadzać „ręcznie”, tym czasem z użyciem Excela jest to znacznie prostsze. Nie bez znaczenia jest tu możliwość wprowadzenia dowolnych zmian w dowolnym momencie bez konieczności ponownego przeprowadzania wszystkich obliczeń. Stworzenie szablonu rozliczeniowego pozwala na wielokrotne przeprowadzanie tych samych obliczeń z różnymi danymi, i co miesięczne rozliczenia stają się proste.
To i wiele więcej zyskasz, kiedy „oswoisz” Excela!
SEKA S.A oferuje szkolenia na różnym poziomie zaawansowania, które pozwolą Ci poznać i praktycznie zastosować program Microsoft Excel. To inwestycja, która się zwróci!
Kursy są przeznaczone dla użytkowników programu Microsoft Office Excel chcących przyspieszyć pracę z aplikacją i poznać zastosowanie funkcji i formuł, narzędzi bazodanowych i sposobów wymiany danych. Zyskasz umiejętność przeprowadzania złożonych obliczeń na podstawie danych w arkuszu z wykorzystaniem szeregu dostępnych funkcji. Nabycie umiejętności potrzebnych w formatowaniu danych i arkusza w sposób dostosowany do indywidualnych zapotrzebowań.
MS Excel – poziom podstawowy 11.02.2021 – 12.02.2021
11.02 – czwartek , godz: 08:00 – 16:00
12.02 – piątek , godz: 08:00 – 16:00
MS Excel – poziom średniozaawansowany 15.02.2021 – 16.02.2021
15.02 – poniedziałek , godz: 08:00 – 16:00
16.02 – wtorek , godz: 08:00 – 16:00
MS Excel – poziom zaawansowany 18.02.2021 – 19.02.2021
18.02 – czwartek , godz: 08:00 – 16:00
19.02 – piątek , godz: 08:00 – 16:00
Skontaktuj się z nami poprzez:
- e-mail: zdalne.szkolenia@seka.pl
- lub bezpośrednio – 786 813 649
Zapytaj o współpracę w zakresie kompleksowego zapewnienia bezpieczeństwa; audytu, szkolenia i nadzoru, skontaktuj się z Michałem Sekundą Dyrektorem handlowym SEKA S.A. tel. 22 517 88 66 e-mail: michal.sekunda@seka.pl
NAJBLIŻSZE SZKOLENIA ZDALNE
Zapraszamy do odwiedzenia: Facebook | LinkedIn | YouTube | Twitter | Google | Magazyn SEKA